De KOFfer (Keep it Or Forward it)

Ok. Hoe gaat dit nu verder?

Jij krijgt hem toegestuurd. Vervolgens besluit je wat je ermee doet. Je houdt hem of je ruilt hem voor een ander gelijkwaardig horloge.

Tenminste, dat denk ik…:smile:

Oké ff een zijspoor in het geheel, ik las ingedaald :rofl::crazy_face::joy:

Why? Beats me! :rofl:

Volgens de eerder opgestelde regels. Dus je stuurt mij je adres toe, ik stuur je een tikkie voor de verzendkosten en daarna stuur ik hem naar je toe.

Hij is binnen!

1 like

A dirty mind is a joy forever…

1 like

Ik vind het toch wat saai, zonder te weten wat het horloge is :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Volgens mij is hij niet geswapped. Wel wat bij gedaan :slight_smile:

2 likes

Mee eens. Ik was deze topic aan het volgen, maar zonder foto’s erbij van wat er nu eigenlijk rond gaat is er niet zoveel aan (voor de meelezer in elk geval).

2 likes

In het originele idee was dit ook helemaal niet de bedoeling, helaas heeft men deze ‘blinde’ variant er zelf van gemaakt.

4 likes

Had al aangeboden de koffer anders wel terug te nemen…
Maar dat heeft niemand gelezen natuurlijk😖

Foto van mijn collectie dan maar? Kan de volgende kiezen?

1 like

Deze koffer is niet interessant in tegenstelling tot het eerste horloge. Voor mijn gevoel: alsof je eerst een Rolex inbrengt en vervolgens deze Omruilt voor 1 of andere Quartz hommage.

1 like

Btw: ik heb de koffer in bezit momenteel. Maar in tegenstelling tot de eerste starking is dit echt niet vergelijkbaar. Die starking is 10x beter. Maar goed, dat is ff mijn euro in de emmer. Wie is de volgende?

vraag mij zowiezo af wie een starking omruilt voor dit gedrocht

2 likes

Sja, degene die dat gedaan heeft keek vooral naar de prijs, wat volgens mij ook de voorwaarde was. Die Haas is ongeveer vergelijkbaar in prijs. Ik vond de Haas nog best redelijk lijken, maar daar hield het mee op.

1 like

In mijn ogen is er niks vergelijkbaars aan dit en dat horloge :face_vomiting:. Maar heb ruimschoots mijn zegje gedaan. Hij mag naar de volgende. :wink:

2 likes

Misschien naar @Rob-055?

Ik denk dat alleen PostNL hier als ‘winnaar’ uit komt.
:angry:

Het was een leuk idee van TS.

3 likes

Ik kan er ook niks aan doen. In mijn ogen is er een wezenlijk verschil tussen het eerste horloge en dot gedrocht. Mijn part had hij de goedkoopste Invicta ermee omgeruild. Weet zeker dat dat zelfs een betere optie is. Horloge wat ik in mijn handen heb doet mij denken aan van die markthorloges. Sorry🤔

1 like

Dit horloge gaat never een nieuw baasje krijgen. Verkopen op marktplaats om voor dat geld iets leuk te kopen? Voor 25 euro kan je al leuke Ali horloges inzetten.

@Rob-055 volgens mij was dit oorspronkelijk jouw horloge.