De KOFfer (Keep it Or Forward it)

Hm, dan ben ik benieuwd wat hij gaat inbrengen en wanneer de review komt :smile:

1 like

Iedereen kent toch het verhaal van de Haas en de slak? Ik heb hem een paar dagen geprobeerd, maar het is toch niet mijn ding. Wel een goede band, maar het is me vooral het quartz toch wat me tegen staat.

2 likes

Ik ken wel het verhaal van de Haas en de schilpad :slight_smile:
Maar, heb je nu gewonnen? Of ben je in slaap gevallen en ben je ingehaald? :smiley:

@Batossai

Next op de lijst?

1 like

Uuh, ja hoe gaan we ermee om als ik nu al weet dat het niets voor mij is? Mag ik passen?

Iets zegt mij dat dit geen succesverhaal gaat worden. Jammer want het initiatief van TS was mooi.

Misschien is er iemand anders die dit horloge wel graag wil proberen? Je weet maar nooit toch?

Als Batossai hem niet wil proberen, gaat het toch gewoon door naar de volgende op de lijst? Ik zie het initiatief niet direct stranden. @Spierbundel was de secretaris toch?

1 like

Volgens mij was @W.E secretaris!
Dit is volgens mij de huidige situatie als Batossai past:

KOFferlijst

Lempke (Starking)
Richz1986
Rob-055 (Haas & Cie)
Spierbundel
:point_right: pverstraten
ILoveWatches
Chillekasper

Door naar @Sandy dus?

1 like

Zie hier het probleem van een bekende KOFter.

Het is toch echt leuker als het horloge geheim blijft en van persoon naar persoon gaat en pas bij een wissel toonbaar wordt gemaakt (zie mijn voorbeeld). Dan heb je pas sensatie.

Met een beetje pech wilt niemand hem en is @pverstraten een horloge rijker.

Het is wel aan de huidige bezitter de taak het horloge te promoten zodat het naar een ander kan. Niet dat wij dit moeten doen.

3 likes

Stuur hem maar door @pverstraten, ik durf wel.

@pverstraten het is jammer dat ik geen lederen bandjes heb… vraag me af hoe die zou zijn met een beige, zwarte, of bruine band🤔

@Spierbundel inderdaad… geheim tot dat iemand hem houd. En de nieuwe KOFfer weer geheim.
Vraag me af of diegene dan een stortvloed van meningen over zich heen krijgt.

Wanneer @Sandy hem ook niet houd… zal ik hem dan maar terug nemen?
Gaat er weer een ‘Geheim’ met de pakketpost mee…

@Sandy oei daredevil

1 like

Zonder foto’s wordt het wel een heel saai topic.

2 likes

Misschien geen foto’s, maar wel een kort verhaal wat je ervan vond, zonder merk en type te noemen? Zodat iedereen nieuwsgierig wordt, maar nooit zeker is wat voor horloge het is.

2 likes

Kleur wijzerplaat, staal of leer, formaat, gewicht :stuck_out_tongue:

Laat de menigte maar gek worden, als het horloge geraden is kan die evt be kenbaar gemaakt worden. Zo houdt je het topic in leven. Want dat was wel het geval toen men het horloge niet kende.

Ook mag het horloge sneller van eigenaar wisselen. Nu ligt die week of drie in de la van de huidige drager. Is het niets, op naar de volgende.

2 likes

@pverstraten heeft 4 dagen geleden nog een bericht gepost… maar houd zich verre van dit topic.

Sja, het horloge is als het goed is onderweg. Maar gedraagt zich als een echte haas, een tukkie onderweg. Mocht hij tzt vervangen worden, een turtle is misschien een idee. :slight_smile:

1 like

Vandaag ontvangen. Ik ga hem snel een paar dagen proberen en dan mag hij weer door.

1 like

Ik ben klaar met de koffer. Het is niet mijn ding, dus ik schuif hem graag door. @Chillekasper toch?

1 like