In een opwelling gekocht en weer snel verkocht (met verlies😢)
36 dus eigenlijk net iets te groot voor mij.
De laatste keer dat ik je zag had je een broer van Jaap kunnen zijn. Watskeburt!
Japie at vroeger King Corn…
Goh ik dacht hetzelfde toen ik je laatst zag.
Nieuw gekocht, niet waterdicht, loslatende onderdeeltjes van de wijzerplaat. Met details, zie Je grootste miskoop...
Het is titanium, geen staal En het is een integrated bracelet, dus het zal niet eenvoudig worden om een passende strap te vinden die past, of ik moet zelf serieus gaan hobbyen aan het leer en stukjes wegsnijden. Gek genoeg droeg ik 'm vrijdag en zaterdag, en was het echt gewoon heel prettig dragen. De ‘saaiheid’ maakt 'm juist dus ook superveelzijdig.
In 1 woord: moeilijk, dus….
Mijn ervaring is dat een hommage vaak geen klik geeft, waar het origineel die wel zou geven.
Dat is zeker waar.
Natuurlijk is dat waar Dan.
Klopt wel, maar t is het model wat de klik niet geeft.
Maakt ook verder niet uit, dat kan wel eens gebeuren.
Wat een tof ding
Bof…ik heb er geen kick van, ik weet niet waarom, maar ik krijg het niet onder de knie en toch heb ik ana-digi-exemplaren, ook oude Citizen-exemplaren, maar deze, nee, bof …
Deze speedy was mijn miskoop van 2024.
Het zal voor velen raar klinken maar het was gewoon niets voor mij. Ik had al de Moonswatch (mission to the moon) en deze 1861 bracht niets nieuws. De wijzer zit voor het logo, de band zat te strak of te los en ik was doodsbang voor krasjes op het zachte glas.
Na 4 weken was ie weer de deur uit.
En geloof het of niet, soms kijk ik er weer naar en denk ik; zal ik er toch weer een kopen?
Smoelde goed op het eerste zicht maar te groot, te plastiekerig en een zeer vervelend uurwerk om correct in te stellen…
Voor mij de Grand Seiko Heritage.
Mooi horloge om te zien maar helaas is Quartz het net niet voor mij.
Nog te koop?
Hij was binnen een dag verkocht aan een handelaar, staat daar nog op de site.