Gaat misschien beter zijn naast mijn smpc
Gestolen uit het sorteercentrum. Nee, die is vrijwel direct vergoed.
De Murph! Lug to lug te groot, geen AR coating, geen datum. Pracht horloge om naar te kijken, niet om te dragen.
Als ik ooit de 38mm voor een goede prijs kan kopen probeer ik het opnieuw
Het geduld voor een mooie vintage 806 was op en toen presenteerde Breitling een nieuwe Navitimer. Op papier had ie veel voor zich, maar eenmaal om de pols was de klik er niet.
Niet perse vanndit jaar, maar deze Oris BC4 chrono was prachtig, maar met stalen band net n scheepsanker
150 gram is voor mij toch n no go area
Ik denk dat een paar van je bedenkingen ook voor mij zouden opgaan. Dus ik zal me maar met jouw wijsheid behoeden van een miskoop in 2023
Deze 116610LN begin 2020 is mij verkocht als zgan. De lugs bleken ongelijk en bol gepolijst, dus helaas afscheid moeten nemen…
Het was gelukkig een betaalbare aankoop van €125, maar ik heb er uiteindelijk geen klik mee gehad. Geen idee waarom… misschien toch omdat het een Quartz is?
Hij ligt keurig opgeborgen in een etui in een verhuisdoos in de opslag, maar welke verhuisdoos weet ik zo niet. Geen zin om te zoeken, maar als ik hem weer vind gaat ie naar het blauwe.
Interesse? Laat maar weten via pb en ik ga zoeken. Batterij is wel leeg vandaar dat die in een verhuisdoos terecht is gekomen ipv bij de andere horloges.
Dat zal vast ja, beter niet eentje kopen dan… Maar ik was echt onder de indruk van de afwerking van de SLA033.
quartz bashen hoeft toch niet meteen? van een horloge van 125,- kan je niet meteen de wereld verwachten, daarom zijn G-Shocks van plastic gemaakt
Bashen is ook niet de bedoeling. Sterker nog, ik heb een quartz verkocht waarbij ik sellers remorse heb hahaha. Dat is de Seiko 7a38-706a. Hij ging alleen weg omdat ik mijn grail wilde kopen en daar geld voor nodig had haha.
Dus niet bij alle quartz horloges heb ik geen gevoel, maar bij de Khaki Sub 660ft. had ik totaal geen klik.
Wow, ik dacht ff dat ik na 2 flessen bier al scheel begon te kijken
Prachtig in NOS-staat verkerend horloge met Yema uurwerk, maar hij deed mij in de praktijk niet zoveel. Daarbij opgeteld dat de datum geen Quick-set had heeft mij doen besluiten deze weer te verkopen.
Voor is dat wel deze Yema. Super leuke feature een Lume dail, maar maak de wijzers dan niet ook van lume. Maar Ik stoorde me nog meer aan dat rammelende klemmetje dat los komt zodra je de kroon losdraait. Voelt zo cheap😬.
Toch wel deze.
De kwaliteit is zeer mager. Maar het ergste zijn die schele sub dials. Nog nooit gedragen.
Eens, totaal eens. Jammer dat het voelt als daten met een objectief superknap persoon, maar dan toch eigenlijk gewoon ‘vrienden’ willen zijn.
Kopen ?
Ik wil het geen miskopen noemen omdat het prachtige horloges zijn. Maar de helaasheid der dingen ligt voor mij in deze drie horloges besloten:
Helaas alledrie te groot voor m’n pols. Ik kreeg irritaties aan de huid. Wat ik echt verschrikkelijk vond omdat ik het übercoole horloges vind. Het heeft me ook nog een slordige duit gekost, dus het is ergens dubbel zuur. Aan de andere kant zijn de nieuwe eigenaren er gelukkig mee, en dat vind ik ook wel weer wat hebben. Maar ik was het bijna zo beu dat ik er de brui aan ging geven.
Nogmaals, prachtig spul, in dat opzicht geen miskoop. Maar toch.
Deze Mido Commander. Eerder dit jaar gekocht, voor een hele mooie prijs. Kort geleden vertelde mijn jongste zoon, dat hij deze graag als Kerstcadeau zou willen. Hij is helemaal gek van die wijzerplaat, met die rode steentjes. Dat heeft ie niet van mij…
Dus ja, dat kan ik niet weigeren, je doet alles voor je bloedjes. Het uurwerk liep niet en ik hoopte dat een service zou volstaan. Nou, echt niet.
Het uurwerk blijkt beschadigd en super smerig, de rotor ziet eruit alsof ie half door zuur is aangevreten, tandjes afgebroken van het urenrad, tirette gebroken, lijm op het platine aan de wijzerplaat zijde, verder was de boel gewoon in een slechte optische staat. Tevens was er in plaats van een zogenaamde split stem (opwindstift die bestaat uit 2 delen) een standaard opwindstift gebruikt.
Nu is het Mido 12836 uurwerk gelijk aan de ETA 2836, dus om met de kerst toch een cadeau te hebben, heb ik een 2836 uurwerk gekocht. Nu nog op zoek naar de juiste split stem.