Dé miskoop van 2022

Ik heb wel wat met stalen (rammel/epileer)banden.

1 like

Je weet zo in elk geval de hele dag dat je een horloge om hebt…

Geen klik mee helaas :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Miskoop is misschien wat overdreven maar de klik bleef uit bij onder andere deze toppers die ik op basis van de foto’s zo weer opnieuw zou kopen…
Hetgeen bij de Seamaster al een feit is.
De Zenith Chronomaster sport mag ook vertrekken hint hint

Hoezo luxeproblemen :man_facepalming:

15 likes

Het was niet in 2022, maar in 2015 :see_no_evil: Oh wat was ik teleurgesteld in de kwaliteit en slechte service.

1 like

Citizen Titanium ook een miskoop? Ik vind hem wat hebben in blauw. Vooral als er een 8204 uurwerk in zit.

1 like

:scream:

1 like

De Black Bay Chrono reverse Panda :panda_face: is mijn miskoop, en dan niet alleen van 2022 :see_no_evil: nog steeds te koop

Zit voor geen meter, weegt als dieplood met scherpe randen, totaal niet normaal af te lezen, slechte lumen op de wijzer. Enzv.

Staat wat betreft kwaliteit nog niet in de schaduw van Ebel.

2 likes

Bijzonder dat er mensen zijn die duizenden euro’s neertellen voor een horloge om vervolgens een dag later achter te komen dat het een miskoop is…Kan natuurlijk, maar bijzonder…mijn mening

11 likes

Voor mij is alles met 4 cijfers of meer een bedrag waar ik even over nadenk, maar als je niet elk duizendje twee keer hoeft om te draaien kan ik me best voorstellen dat je een keer een uitglijder maakt.

Ik heb dit jaar een Alpina gekocht (3 cijfers :sweat_smile: )zonder enig idee te hebben hoe het ding er in het echt uitzag, of hoe het me zou passen. Dat is goed gekomen, maar er was vast iets van 20% kans dat het een miskoop zou blijken.

2 likes

Waterdicht systeem :+1:

5 likes

Per definitie een miskoop.

5 likes

Daarom heb je natuurlijk ook spijt van je Swatch…

En dit zag je niet toen je hem kocht?

1 like

:joy:

Zo waterdicht als een zeef inderdaad. Maar wel een met relatief kleine gaatjes.

1 like

Soms is dat in één oogopslag te zien…

1 like

Tja, je zou aan de hand van dit forum kunnen denken dat Rolex de bom is. In de praktijk kan dat nou eenmaal tegen vallen. Ook het bekijken tijdens het kopen is slechts een moment opname. Er zijn tijden geweest dat je minder tijd had om na te denken over het kopen van een huis. Dus ja, shit happens.

1 like

Zoveel likes?:grin::grin:

1 like

:grin: daarom zoveel mogelijk passen.
Ik had een paar weken geleden weer een halve vitrine Tudor en Omega om de pols : werkelijk allemaal kut :expressionless: Echt waar (alle soorten en maten BB, Aqua Terra, suffe Ranger, en nog wat). Stond niet, zat niet, te groot, te dik, te klein, geen klik mee, sluitingen niet verstelbaar : helemaal klaar mee.

Wederom sjacherijnig naar huis gegaan, en zit nu nog steeds met een ontevreden gevoel :angry: want wil wat nieuws ipv een duiker.

6 likes

BB58 zat niet prettig?