Dé miskoop van 2022

Honderd procent mee eens

Maar ik begrijp best dat als je in een paar dagen dertig procent afschrijft je toch wel even met je ogen knippert :wink:

3 likes

Zag er prima uit, maar wat een peeling band zeg… kon er niet aan wennen. Snel wieder de deur uit gedaan.

7 likes

Das juist top man! Knetteren nondeju

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

Als PayPal iets kan…dan is het wel het gevoel van falen verdrievoudigen… Wat een trieste club bankiers zijn dát, geselecteerd op het woord Nee op alles wat je vraagt.
Sterkte!

Passen is wat anders dan 2 dagen dragen, Ferry. Natuurlijk had ik de GS en Tourby gepast, en bij Farer had ik 'm kunnen retourneren. Maar eerlijk gezegd begonnen de irritaties aan de pols na de zomervakantie eigenlijk pas, toen had ik ze al een dik half jaar. In dat half jaar had ik gemerkt dat ze wat chunky waren, en dat ik ze minder droeg dan m’n bescheiden horloges, maar toen de problemen begonnen werden ze rap ondraagbaar.

Shit happens. Soms veranderen je omstandigheden. Daar moet je dan mee dealen.

2 likes

Geen idee, maar wie weet is mijn casus net even anders. We wachten geduldig af.

De verkoper reageert vooralsnog niet, dus eind van de week mag ik ‘m escaleren. :tada:

Leg eens uit? Of bedoel je 10 uur?

1 like

Met stip bovenaan de tudor heritage bb. Vanaf moment 1 geen klik mee gehad. Is ook het enige horloge dat ik misschien geen eerlijke kans heb gegeven.

7 likes

:crossed_fingers:t3:

1 like

Nee, volledig met de hand opgewonden is de gangreserve 10 dagen zoals op de wijzerplaat zichtbaar. Op zich wel te doen, maar ik ben wat beperkt in mijn handen…

3 likes

Ik vind het een geweldig horloge

1 like

Op de valreep dit jaar mijn miskoop van 2022 gisteren binnen gekregen. Een ‘hommage’ / rip off van de Cartier Crash.
Mijn vriendin vond het horloge te ‘hoog’ en bijzondere om haar pols en ik te vrouwelijk voor de mijne…

Tegen beter weten in hier in het blauw gezet, maar de retour aanvraag is zojuist aangevraagd…
Deze gaat in het ergste geval gewoon lekker retour afzender.

5 likes

Aha, vandaar.

1 like

:kissing_heart:

En je zag pas dat het een miskoop was toen die binnen was??

2 likes

Ja, anders was het geen miskoop geweest hè

1 like

Die Yema lijkt me wel wat :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat een letterlijke hoop ellende zeg :grimacing::joy:

1 like

haha al lang en breed doorverkocht :slight_smile: ziet er mooi uit, maar mijn ervaring/conclusie is wel dat je voor dat geld nooit een fijne bracelet krijgt

1 like