Ik wel, er zijn er veel die ik mooi vind maar financieel niet haalbaar zijn voor mij.
Had er niks mee. Pakte hem op : tegenvaller. En wéér een duiker.
Ah ok dat kan natuurlijk. Ik heb sinds gisteren de zwarte met gilt en ben er erg blij mee.
Prachtig om te zien, stond best hoog op mijn lijstje. De verkoper haalde hem tevoorschijn : . Laat maar.
Heb ook al 35 x GS geprobeerd, ook niks.
Vind je niet dat met het verstrijken der jaren het ook steeds moeilijker wordt iets goeds nog te vinden voor jezelf? Ikzelf ben veel kieskeuriger geworden met de jaren.
Ben benieuwd wat het gaat worden na enkele jaren volgens mij alleen de Oris.
Ik weet steeds meer wat ik niet wil maar dat betekent dat de spoeling van wat ik wel wil daarmee ook veel dunner is.
Ja, kan best. Wil geen duiker meer, en alles op leer, nato of rubber valt sowieso af. Staal, geen duiker maar wel minimaal 100m, zwart, verstelbare sluiting, onder de 2000 euro.
MM200 en een SKX. De laatste heb en draag ik nog.
Lastig maar luxe probleem.
Kom je uit op Sinn, Damasko, Hamilton etc maar daar heb ik werkelijk helemaal niks mee.
Tudor BB36 of 41.
Nope.
Neeh
Citizen Chronomaster?
Tja. Citizen. Wel mooi, eerlijk is eerlijk. Maar Citizen.
Had er Seiko op gestaan had ik hem waarschijnlijk gekocht. Dom? Kan best
Ik snap dat wel. Als ik zou een zorgeloos horloge zou willen, na mijn horloge pensioen, is zoiets een kanshebber. Solar, precies, robuust.
Hit a nerve there?
Neeh ook niet
Zit al lang te zoeken :
Allemaal óf te klein (38-39 mm vind ik niks), en geen verstelbare sluitingen voor te krijgen (heb redelijk goed alles doorgespit).
Kijk nu eventueel voor zo een sarb nog-wat. Maar ook daar is de sluiting niet ok, dus wordt waarschijnlijk een compleet andere band. En of ik dat wil, of dat dat staat is een tweede.
Een kleiner model proberen ‘omdat je er aan moet wennen’? Nee, 99% dat dat horloge dan in het topic Dé Miskoop van 2023 komt te staan. Ken mezelf wel.
Als dat klote GS nou eens met wat normale alternatieven komt😖 echt.
Gelukkig verschillen smaken…
Kennelijk niet
Mwah lekker klokje hoor. Ben weer op zoek