Dé miskoop van 2022

Staat die GS niet in het blauw?

1 like

Interessant - waarom vind je Panerai een dubieus merk?

Bijna, da’s de titanium versie. Maar het probleem blijft die band, en om nou elke keer te moeten pielen met halve schakeltjes. …nee.
Misschien maar eens een Citizen passen, voor hetzelfde geld zeg ik gelijk yes, dit is um.

Dat zoek ik ook ja. En die Citizen is prachtig, absoluut. Ook geen dikke lelijke datumpukkel.
Later even uitvogelen hoe dat zit met een rits-rats sluiting, of iig wat simpel te verstellen is (=must).

Ah, je zoekt dus eigenlijk de Certina DS Action Diver.

Herstel, geen duiker dus :face_with_monocle:. Nou ja, dit is in ieder geval niet zo’n lompe duiker :sweat_smile:

1 like

Deze is list iets te duur, en waarschijnlijk vind je de band ruk want geen snelverzet.

Ik vind t wel een heel gaaf ding.

4 likes

En ook maar 39 mm , ome Frans is niet zo makkelijk hè :grin:

Wel mooi horloge idd

2 likes

39mm maar wel flinke lugs.

1 like

Yes ik vind ‘m leuk

Geen quick-set is wel een dealbreaker. Ik heb een ETA 2452 (?) zonder quickset

1 like

U = klaar

Edit: na beter gelezen te hebben: denk het niet haha
1 like

Dat niet verstelbare snap ik niets van. Ik heb 1 Certina met een verstelbare band en het is gelijk de beste van al mijn 30 horloges. Zo’n no-brainer een verstelbare band.

1 like

Vrij dom inderdaad maar net hetzelfde hier. Heb ik ook met Tudor trouwens, kwestie van een andere HF favoriet tegen het been te pissen. Beetje zoals met auto’s misschien? Een auto kan best mooi en goed gemaakt zijn, maar als er een Frans merklogo op hangt kruipen m’n ballen terug m’n romp in. :slightly_smiling_face:

2 likes

Omdat ze er een potje van maken met uurwerken met special editions (brooklyn bridge anyone…) met hun heritage enzo. Het is denk ik het slechtst en onduidelijkst geleide bedrijf in de industrie. maar het blijft een beetje trekken, die sandwich, dat eenvoudige en robuuste.

1 like

Pak dan x een serieuze G.S
:ok_hand:

1 like

Telt een Apple Watch ook.
Mooie deal hier met Jur gemaakt, supersnel in huis, deed hem om en “JA” dat is niets voor mij … Dus meteen weer door naar de volgende liefhebber …

5 likes

Grappig. Ik ben wel geïnteresseerd in een grijze 20mm :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Wat een onooglijk apparaat :rofl:

Probeer de tourbillon boutique in de pc hooft in Amsterdam eens als je zin en tijd hebt. Omega, GO, etc (alle duurdere Swatch group merken), ik vond er leuke dingen (die ik niet kon betalen toen ik een tudor bb58 had aangeschaft)

2 likes

Of een vertex!

2 likes

Frans merk. Gt uitvoering alles erop en eraan. Beste wat er in mijn garage staat sinds 24 jaar en 7 duitsers met ringen en sterren.:muscle::+1:

1 like