Dé miskoop van 2022

Een Archimede automaat staat in het blauw!

Je kunt ook gewoon geen jasjes meer dragen? Probleem opgelost en scheelt meteen weer wat €€€ die naar het horloge potje kunnen!

1 like

Longines Spirit?

Deze heeft zo’n sluiting volgens mij:

3 likes

Volgens mij alleen de titanium, de normale heeft zo’n ‘verborgen’ sluiting (zónder enige micro adjust)

Alweer (zo snel)? Je schrijft forumleden makkelijker af, dan je horloges. Recent heb je wat in het blauw geplaatst waar ik serieus interesse in heb. Zo ook je mooie (ex-)65.

Tip: blijf in gesprek. Dat kan zich namelijk terugverdienen. “All knowledge leads to self-knowledge” - Bruce Lee.

Kan iemand @Eddio even ‘fisten’ zodat hij dit waardevolle commentaar leest?

De vorige user met wie eddio een probleem had is van HF af. Zou oppassen.

1 like

Inmiddels hebben zich al een aantal mensen zich gemeld voor de Hamilton. Bedankt voor de interesse, maar de Hamilton is inmiddels verkocht. Ik kan het niet meer aanpassen in het bericht zelf, dus vandaar deze post.

1 like

Een goede grap is mij veel waard. Kom maar op met die ban of kick :kissing_heart:

1 like

Volgens mij heeft de Prestige editie een stalen band met verstelbare sluiting. Ook een makkelijk wissel systeem om te wisselen naar de andere banden, al zal dat weinig gebruikt worden gok ik.

1 like

Ik heb deze dus ben wat gewend.

Verder is m’n enige miskoop uit een tijd dat ik nog niks wist van horloges en de schade was 30 euro dus dat telt ook niet echt gelukkig.

2 likes

Vet horloge!

Heb ook die Omega seamaster in mid size, daarna een Hamilton khaki field besteld als beater watch en die 38mm zit net goed!

1 like

Zoals ik al zei eigenlijk geen van allen miskopen maar ook geen klik. Zou hem zo weer kopen maar heb al weer n NY90 geloof ik

Yep. Tenzij je de hele dag op kantoor zit en bij activiteiten je horloge afdoet of omwisselt. Of graag rubber of nato draagt, maar dat vind ik niks.
Ik wil álles met een horloge kunnen doen, en mijn polsen schelen 5 cm per uur tijdens of na het trainen, zwemmen, festivallen, computeren, zuipen of bbq-en.

Op zich wel een mooi ding, die moet ik eens in het echt zien. En een verstelbare sluiting is uiteraard wel regelmatig los te bestellen, maar natuurlijk precies niét bij de modellen die ik wil.
Die 2000 euro ligt niet vast trouwens, zeg 1000-2500. Ben gevoeliger voor het merk dan het geld. Wederom dom? I dont care.

Juist. Een mini? Nooit van mijn leven. Waarom niet? Dáárom niet. Punt.

Voorbeeld? A la een sbgv207 oid? Géén duiker, staal only.

Vorige week een uur binnen geweest :+1:t4:

Bedankt, maar met cijfers, een gigantische kroon en 5 lelijke sterretjes op de wijzerplaat. Wel een mooi merk. En zo te zien de juiste band.

Al verdwenen. 🥸

1 like

Moonswatch…Meh

@FransT ik zou de Christopher Ward C63 Sealander (nog) eens bekijken. De 39mm is op papier misschien te klein maar ik spreek uit ervaring dat ie echt niet klein aanvoelt.

https://www.christopherward.com/watches/c63-sealander-automatic/C63-39ADA3-S00K1-B0.html

Een fijne stalen band met een goed werkende verstelbare sluiting

2 likes

Begrijp je volledig, hahaha. Ik heb een PAM176, in mijn optiek de meest cleane Panerai beschikbaar en een mooie limited run van 600 stuks. Maar ik ben het inderdaad met je eens dat hun line-up volledig niet te volgen is.

In deze zoektocht zit toch een nieuw topic. :wink:
Ik volg dat graag dit soort topics, zeker als het een horloge betreft dat me ook interesseert.

2 likes

:x: Rolex
:x: Tudor
:x: grand seiko
:x: Omega
:x: alle andere luxere Swatch group merken

Volgens mij moet je je budget naar boven aanpassen of je wensen naar beneden :grin:

4 likes