Dé miskoop van 2022

Beetje Italiaans dus? :smile:

Die 5 sterretjes vind ik ook killing bij dit horloge!

1 like

Haha, is hij nu eruit gebonjourd?

1 like

Deze ook, is de prestige uitvoering met 3 banden.

Wie past de topic aan naar “Help FransT een een miskoop?”

1 like

Ergens zit zich nu een horlogemaker af te vragen, hoe maak ik het perfecte horloge voor FransT en beukt zijn hoofd tegen een deur in wanhoop en frustratie.:grin:

3 likes

Kijk eens bij Nomos, die hebben verschillende bracelets (verschillende maten, voorbeeld de 20mm) waarvan de standaard band een slide clasp heeft.

Kun je verschillende modellen met donkere plaat kiezen die voldoen aan je eisen, binnen budget en er boven.

1 like

Deze gaat vanavond weg op cata. Ik vind het een heel leuk ding maar de subdial op 6uur lijkt mij ietsjes overbodig….

of het schermpje op 4 uur…

2 likes

Op zo’n horloge hoort voor mij persoonlijk(!) helemaal geen datum, en zeker niet op vier uur.
Dan nog liever met een subdial.

Dit is inderdaad nogal dubbelop :slight_smile:

1 like

:smile: neeh valt mee. Bij Rolex valt niks te halen want daar hebben ze alleen een Explorer : lelijke grote 3-6-9, lelijke wijzer, 5 rooitjes te duur, en een rolex.
Tudor valt tegen, heeft niks behalve de Ranger die ik niet mooi vind.
GS geen verstelbare sluitingen voor de modellen die ik wil hebben.
Omega hetzelfde, en de AT doen mij niks (én sowieso te duur al had ik ze leuk gevonden. Uitgebreid gepast in alle kleuren en maten).

:confounded: nope

Ja sorry @GMTplus1 voor dit gelul hier :slightly_smiling_face:
Wil er eigelijk geen apart topic voor aanmaken, want dan krijg je weer 85 goedbedoelde adviezen van rare merken waar ik helemaal niks mee heb.
Ach, misschien ook wel…toch niks te doen deze week.

Ga maar verder met alle miskopen, leuk en eerlijk topic dit :+1:t4:
Lekker je aankopen afzeiken, daar hou ik van.

10 likes

:muscle:

1 like

Heb medelijden met je partner :grimacing:

Je kunt ook heel happy zijn met een imperfect horloge. Zoals bijvoorbeeld een gat in de wijzers. :kissing_heart:

6 likes

heb ik ook altijd…

Geen idee, heb hem negeer gezet voor het leven. Ga mijn tijd niet verspillen aan dit soort leden. De volgende is ook al toegevoegd :grin::grin:

1 like

Nee. Eigen Verzoek.

1 like

Tja… miskoop is een understatement. onduidelijke fotos, maar beschrijving en reviews van de verkoper haalde me over de streep. Achteraf, had ik op basis van de foto’s weg moeten rennen.

Uiteindelijke fake onderdelen;
Bezelring
Bezel inlay
Kroon
Stem
Metalen armband
Wijzers
Wijzerplaat
Binnenste bezel

Kast had ik nog mijn twijfels over…

Los van dit liep die erg slecht. Koppeling was ook versleten.

Lang leven ebay veilingen…
Gelukkig werkt die geld terug garantie erg goed en heb ik alles vergoed gekregen.

2 likes

@FransT is Aquis….Gewoon deze houden :white_check_mark::ballot_box_with_check:

3 likes

En vervolgens is er nog zo’n oen die tot dezelfde conclusie komt: Het is het net niet. :crazy_face: (Gelukkig kan ik niet van een koop spreken :grin: )

Vind het maar een druk zooitje…