Lijkt ne echt balen, bij een horloge van die prijs. Valt me toch al op in dit topic: prachtige horloges , die je meestal niet in een impuls koopt, vallen zo tegen dat ze als miskoop worden beschouwd.
Maar voorlopig is dit een van mijn favoriete topics.
Tja, veel mensen vinden die moonswatches best leuk. Ik ook. Maar voor de leuk, misschien af en toe te dragen op een snikhete dag, zijn ze toch wat te prijzig. Als ze 10p euro zouden kosten had ik er vast ook een.
De citizen ny0040 met blauwe sunburst wijzerplaat. Haalde hem uit de doos, hoorde en voelde de rotor over duidelijk bewegen. Asap weer ingepakt en geretourneerd
Ja precies dat… Handelaar had aangeboden de helft van de kosten te dekken van een betere polijstbeurt. Waarvan het resultaat uiteindelijk tegenviel… Handelaar wilde hem vervolgens niet meer terugnemen.
Heb hem vervolgens ingeruild op de Cermit. Heeft al met al wel geld gekost.
Niets mis mee
Wellicht op alligator proberen zodat je meer contrast hebt
Zie hieronder hoe mijn Staudt van leverbruin naar oudroze gaat door kleur verschil van de band
Wijzerplaat komt het mooist/meest roze uit op de lichte taupe alligator van Delugs
Ben ik echt blij mee, dat hij welkom is ontvangen!
Het is serieus een mooi en goed horloge.
De grootte is uiteraard puur subjectief en een kwestie van smaak.
Ah dat is jammer. Want het uurwerk is zo goed als onverwoestbaar. Ik heb er betere ervaringen mee dan het vergelijkbare uurwerk in de Seiko. Maar idd, de vrije rondgang van de rotor is merkbaar.
Fake Turtle gekocht op MP. Dat was een miskoop. Mid size seamaster was een goede koop, maar quartz toch niet ideaal en daarna zulke mooie IWC’s gepast dat ik nu een IWC wil. Wat een hobby eh?