Apple watch, zat voor geen meter, teveel opties, destijds eerst je pols (ver)draaien voordat het scherm oplichtte, iedere dag op een lader moeten leggen, moet ik doorgaan?
Oeps dat was de miskoop van een paar jaar geleden 🫣
Toch vind ik Scurfa een leuk en sympathiek merk👍
Maar ik ben zelf uiteindelijk voor een Doxa gegaan😉
Voor mij is dat de Pelagos. Esthetisch vind ik het een erg mooi horloge. Maar voor mij totaal onpraktisch om als dagelijks horloge te gebruiken.
Was meteen al begin januari, dacht een leuk gouden dametissootje uit de jaren 1910-1920 te kopen maar het bleek een private label Movado waar iemand een Tissot wijzerplaatje in gefrot heeft
Ding ligt er nog steeds maar denk dat ik hem maar ga slopen. Wijzerplaatje in de onderdelenbak en kast naar de goudsloper. Heb ik nog iets van de aankoopprijs terug
Tenzij ik iemand vind die zin heeft om hier een Movado wijzerplaatje bij te gaan zoeken
Wat dacht ik überhaupt? Ik hou niet van dikke knoeperds, vind Panerai een dubieus merk, vind 44 mm te groot. En dit alles wist ik omdst ik die fout al eens gemaakt had….
Voldoende voor de nasa.
Oeh ja, lijkt me teleurstellend.
Mocht je die splitstem nog gauw vinden kan het natuurlijk nog de koop van het jaar worden als je hem je zoon kan geven.
De lume is wel mooi
Leg er eens een Grand Seiko naast uit dezelfde prijsklasse…
Nu had je dat kunnen weten voor je 'm kocht, want zo zien alle Swatches die ooit gemaakt zijn er uit. Dan liever een Casio, als ik eerlijk ben.
Ik zou geneigd zijn om het een milieudelict te noemen.
Check. Ook gedaan, maar dan met een Christopher Ward. Al is die koop zo snel ongedaan gemaakt dat ik het geen koop vond.
In mijn geval werkte m’n pols op termijn niet mee, wat ik erger vind. Ik heb drie übercoole horloges moeten laten gaan, waarvan de Spring Drive met kirazuri plaat en de Tourby het meest pijn deden.
Nou inderdaad! Schrok er echt van, de eerste keer dat ik er één in mijn handen had. Het voelt nog niet eens aan als een horloge van 20 euro.
De miskoop van 2022 was voor mij de Boldr Venture. Ik zocht een mooie quartz voor mijn skx te vervangen als horloge voor op het werk.
De Boldr heeft knappe specs en mooie looks maar viel me iets te klein uit en die nato werd ik maar niet gewoon…
Dankzij HF een mooie ruil gemaakt voor een citizen en nog zeer tevreden van
Noem het oprechtheid.
Know the feeling. Ik heb mijn sportauto met dikke tegenzin verkocht omdat ik er na 2 jaar plots zo’n last van mijn rechterknie in kreeg dat er scans en kine aan te pas kwamen. Hopen onder de prijs verkocht, containerboot in de plaats, knie automagisch vanzelf terug oké. Tof dat ik terug niet-invalide door het leven kan maar het blijft wel flamoes met peren. Met het verlies op die auto had ik rustig een Daytona kunnen kopen, moest ik in de markt zijn voor zo’n onding.
Haha. Ik heb hem ook weg gedaan.
1 keer om naar Ajax. Dat vond ik wel passend …
Best mooi ding hoor!
Ik heb maar 1 horloge geflipperd dit jaar.
Dat was de Archimede Flieger 39 met handwind uurwerk. Supertof horloge, maar er achter gekomen dat een automaat toch meer voor mij is.
Wat een eerlijk en oprecht antwoord over de ‘oliebol’ die we alle zijn op zijn tijd