Dé miskoop van 2022

Zeker, mooie specs en looks maar de maat en nato staken me nogal snel tegen op als ‘werk horloge’ te dienen.

Ja, maar wilde het niet geloven. Op beelden zagen ze er tof uit en in de winkel is het aan de lopende band.

Ik heb er iemand anders blij mee gemaakt en een coole Sugess ervoor terug gekocht.

1 like

.
Voor mij is dat toch de Ebel.
Hoewel ik het nog steeds een mooi horloge vind met een prachtige Dial, maar hij is wat mij betreft veel te zwaar, en een rubberen band overwogen maar dan betaal je bij Ebel de hoofdprijs.

5 likes

Bleek na aanschaf voor vrouwen te zijn.

20 likes

Inclusief denken hè

2 likes

Er is een goede reden waarom fleshlights niet onder een hoek van negentig graden staan, Henk. Da witte gij ook. Hoop ik voor je, tenminste. Au.

3 likes

Henk :stuck_out_tongue_winking_eye: uit 1947

2 likes

Voor mij de Tudor Ranger. Bleek toch te simpel voor mij. Er was geen onderdeel van het horloge wat mij trok. Ik had er gewoon meer van verwacht en daarom kwam er teleurstelling.

10 likes

Mijn miskoop van 2022, een Oris 65 Limited edition.

Voor mij een eerste kennismaking met het merk en laat ik even duidelijk zijn. het horloge zelf was fantastisch. Maar wat mensen moeten weten die geen ervaring hebben met Oris, die limited editions zijn alles behalve waardevast. Had hem via een ruil gekocht wat een goede deal leek maar koste me uiteindelijk bijna 400 euro.

Aanrader qua pasvorm, looks etc maar koop geen limited editions van de 65 voor meer dan 1200 euro.
Dit was voor mij meteen reden om nooit meer een Oris te hoeven hebben. Jammer want zie toch eens hoe prachtig

10 likes

Het helpt niet dat degene die hem ooit nieuw kocht een handopwinder in het horloge liet plaatsen zonder er een sterile dial in te zetten. Ik noem geen namen.

2 likes

Dat hielp zeker niet.
Complete kortsluiting in het brein met die dial :exploding_head::sweat_smile:

3 likes

Zeker geen miskoop….maar net te klein 🥲 dus toch maar ogen open voor een iets grotere daily…

6 likes

Waarom dan überhaupt aangeschaft?

trouwens ook een miskleun

mooi ding, zeker, maar een handopwinder met 10 dagen gangreserve is voor mij niet te doen… en ook geen makkelijk flippermateriaal :roll_eyes:

12 likes

Omdat ik dacht dat ik een minimalist was. Ondervonden dat ik het toch niet ben :slight_smile: :upside_down_face::sweat_smile:

4 likes

Voor mij de miskoop van het jaar. Komt niet in de buurt van de 39 wat mij betreft.

17 likes

Als je het voor de winst koopt moet je bij rolex etc. blijven. Bij mij gaat het om wat ik mooi vind, niet om wat voor winst ik kan maken. Ik laat mijn horloge passie niet door geld beïnvloeden iig.

8 likes

Wilde eens een “gouden” horloge
Zag deze in AP stijl
Maar is het net niet. Mij iets te groot en vind de witte rand van het glas irri

3 likes

koop zeker niet voor de winst, maar verlies van 400 euro in een maand tijd met veel opmerkingen van tja die Oris65 limiteds zijn 2ehands niet veel waard want ze hebben er zoveel van, dat is even ku@#

Dan had je hem langer moeten houden😂.
Oris is idd een afschrijfkanon maar als dat de reden is om het een miskoop te noemen is zonde van de hobby. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

4 likes