De MoonSwatch, wat een reis…

Wat een verhaal zeg. Bizar. Respect voor jullie heren. Mooi te lezen dat er nog verantwoordelijke heren bestaan die dit soort taferelen in goede banen proberen te leiden. :pray:t2:

En helaas jammer dat er zoveel geldbeluste meelifters op afkomen helaas… Hopen dat zij op MP bot vangen.

2 likes

Dat is véél te kort door de bocht. Ik heb er 2 en draag ze gewoon erg graag. Ze leveren gewoon echt een potje ongecompliceerd plezier, aan de prijs van 2 Molequin straps.

3 likes

Tuurlijk joh :wink:

1 like

H

Prachtig heren! Wat een verhaal. Bijna squached voor een swatch.

:rofl::sweat_smile:

2 likes

Dat je er zo over denkt, zegt meer over je zelf dan over anderen.
Dat jij geen geld over hebt voor bepaalde horloges en het liever bij Chinese kopieën houdt is helemaal prima. You do you. Maar laat anderen eens in hun waarde en laat die negatieve houding eens achterwegen. Zou je sieren.

Je ziet toch dat er in dit topic, mensen zijn die het horloge gratis weggeven aan hun broertje. Wat nu, aangekocht voor waarde vermeerdering.

3 likes

Waarom speel je het gelijk zo op de man? het zou jou sieren als je inhoudelijk zou reageren en
niet zo goedkoop als een Chinese kopie :p. By the way, Chinese kopieëen? Alsof ik alleen ‘Chinese kopieëen’ draag en dan nog, de ‘Chinese kopieëen’ die ik heb, bezitten meer eigenschappen die een horloge leuk maken dan deze plastic rommel. Saffierglas, automaat, 200 m waterdicht etc.

En dit heeft geen zak te maken met geld overhebben voor bepaalde merken. Je mist het hele punt en nogmaals ik snap niet waarom je zo op de man moet spelen. of dacht jij echt dat iemand 14 uur voor een winkel ging liggen voor een simpel horloge als dit omdat hij er helemaal van ondersteboven is?

Ja, er zijn er bij die hem hebben weggegeven. Maar die zijn schaars en vast ook nog alleen degenen die er twee stuks hebben kunnen meenemen.

2 likes

Nee toch ? Je kan dik cashen man

Grapje

1 like

:grimacing:

Zeker wel! Het gaat mij Iig niet om de waarde.
Kijk, als hij volgende week gewoon te bestellen is dan weet ik niet waarom ik voor de deur moest liggen los van het avontuur. Dus ik hoop wel dat hij exclusief blijft. Maar niet om de waarde, maar het gevoel.

7 likes

Had ik het geweten en was het iets dichterbij, dan had me dat wel wat geleken. Blijft staan dat ik graag een Mission to Pluto wil, gewoon voor mezelf. Leuk zomer- en vakantiehorloge.

Valt het tegen, kan ie in theorie alsnog de verkoop in, maar ik verwacht niet dat een gebruikte Swatch zoveel oplevert… sowieso waait de hype wel over verwacht ik. Wanneer iedereen door heeft dat het een cheap plastic ding is dat in bulk wordt geproduceerd.

2 likes

Tegen de tijd dat Nederland openging had men de hysterie in o.a. Australië en Zuid-oost Azië al gezien. Dat ze daar verrast werden, ok. Maar gezien de situatie in de landen waar de tijd op ons voorloopt, had men hier de chaos kunnen verwachten.

1 like

Je moet het ook niet overdrijven hè
Beetje trekken en duwen in de Kalverstraat. Het was de februaristaking niet

Gewoon een mooi verhaal

3 likes

Nou idd! Had ook nog gewoon gewerkt overdag! :wink:

1 like

Ouwe Beuker :blush:

Helaas neem ik alweer afscheid van dit kleuterforum met die vlaggetjes enz

1 like

Dat zegt meer over jou dan over de andere mensen op dit forum…

2 likes

Ja dat weten we nou wel. Ik ben geen echte liefhebber omdat ik die plastic kermishorloges maar niets vind en niet 20 uur in de rij wil staan om er alsjeblieft een te mogen hebben. De anderen hier zijn de ekte liefhebbers

1 like

Nee, doe niet zo uilig…

Slaat op dat je jou niks kan wijsmaken omdat je toch wel op je zeepkist blijft roeptoeteren.

2 likes

Je kan me idd niet wijsmaken dat deze horloges helemaal ‘de shit’ zijn. Er zijn inmiddels zo’n 8 topics aan gewijd.

In welk ander NA-topic (want dat is het nogsteeds) is het gebruikelijk om 10x te roepen dat je het zelf niks vindt? Dus ook dit ‘weten we nou wel’.

Voor een groot deel gevoed door mensen die zo hard roepen dat het allemaal overdreven is. Zo blijft dat hele groene gedeelte ook in leven. Als we gewoon accepteren dat mensen ze leuk vinden en dat die daarvan een plaatje willen plaatsen, dan zou 1 topic meer dan voldoende zijn.

4 likes

Nou, dan ben ik toch niet de enige? En waarom mag je dat niet zeggen dan? Mag je er alleen maar lyrisch zijn over? Ik vind het belachelijk dat iedereen zo blij doet terwijl de specs van die dingen 3x niks zijn. Je kan blijkbaar het uurwerk niet eens servicen. Mag je dan als liefhebber niet roepen dat het rommel is? En dat het kennelijk alleen gaat om het feit dat iedereen er moet hebben en dat dat het enige is waarom het bijzonder is? Zullen we wedden dat, mochten deze dingen inderdaad gewoon verkrijgbaar worden, 90 procent van de mensen hier hun swatch gewoon wegflikkeren of ergens laten verstoffen of te koop zetten voor 150 euro?

2 likes

Nee je bent niet de enige. Je was toevallig de laatste toen ik tijd had om te reageren. Niks persoonlijks.

En ja je mag zeggen dat je het niks vindt. Dat doe je normaal gesproken in het topic dat gaat over het horloge, niet in een NA-topic. Maar dat staat nergens, als je dat wil weten. Je kan dan ook zeggen: “Goh @jurk, wat een avontuur. Ik zou het er niet voor over hebben gehad, veel plezier met je MoonSwatch.”

Maar goed… Ik ga werken.

10 likes