Neen in een NA topic hoor je fatsoenlijk te reageren, maar dat geldt voor de Moonswatch niet voor velen heb ik al meermaals gemerkt. Daar is het ok om iemand zijn nieuwe aankoop ‘pure rommel’ te noemen om 1 of andere reden.
Kan je niet fatsoenlijk reageren in een NA topic, dan is niet reageren de regel, ga dan weg, en werk je frustraties thuis ergens uit. Niet zo heel moeilijk of complex allemaal.
Is het onfatsoenlijk om de hype overdreven te vinden? Oh wat heb ik een hekel aan mensen die zich om het minste of geringste beroepen op fatsoen… Ok ik ga wat anders doen doei
Snap niet dat mensen zo boos kunnen worder over een horloge. Stonden daar zat mensen in de rij met een echte speedmaster die de moonswatch wouden vanwege de leuke kleurtjes of om naar strand aan te doen.
Dit soort plastic horloges met batterijtjes zijn juist perfect voor de horloge hobbie. Of zijn jullie op je 12e meteen begonnen met een rolex van een ton?
Vanwege de hype kopen ook een hoop mensen de horloges die helemaal geen verzamelaar zijn. Maar dat kan wel het interesse voor horloges aanwakkeren.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel nieuwe accounts aangenaakt zijn op HF in de laatsye dagen. Denk dat het meer is dan normaal vanwege de moonswatch
Hey man je boodschap is duidelijk, je vindt het onzin. Specs bla bla hype bla plastic kut etc etc etc… Je hoeft hem echt niet te kopen.
En als mensen dat zouden doen, wat dan? Moet je als je er een hebt weten te krijgen hem nu voor de rest van je leven op een altaar in je huis plaatsen met waxinelichtjes eromheen en drie keer per dag daar met gesloten ogen en open handpalmen staan mediteren?
Dan zou dat de hypocrisie aantonen. Anyway, ik wil niet meer reageren maar ja, als iedereen me blijft taggen of op me blijft antwoorden wordt het lastig
Heb je überhaupt gelezen wat er geschreven word? We geven toch aan waarom. Het is een unieke ervaring. Dat je het zelf niet doet is aan jou. Maar ik vind het een beetje makkelijk om te gaan roepen dat het plastic rommel is. Je kan iedereen toch in z’n waarde laten?