De MoonSwatch, wat een reis…

Maar daar ben jij dan weer niet :pleading_face:

4 likes

Ik weet het. Maar soms moet je gewoon loslaten. Het is niet erg. Er zijn daar vast andere hele leuke mannen die wel interesse in jou zullen tonen en wel een bepaalde waarde in je zullen zien…geef het een kans

1 like

Heb je er 1 vast gehad? Anders vind ik dat je best snel een mening vormt op basis van foto’s. Ook een mening als ‘plastic rommel’ vind ik een beetje raar om te zeggen tegen mensen die duidelijk ergens enthousiast over zijn. Iedereen z’n mening maar het kan toch wat genuanceerder? Het komt op mij over als of je gewoon aan het haten bent. Misschien heb je mis gegrepen en ben je daarom zo boos? Geen paniek, ze kwamen opnieuw uit heb ik begrepen😉.

Je punt klopt gewoon niet. Je kan toch nu iets kopen omdat je het leuk vindt maar er op een gegeven moment op uitgekeken zijn? Waarom is dat hypocriet? Het hele in de rij staan bij de winkel is niet per se een graadmeter voor hoe verliefd je bent op dat ding, maar het moest simpelweg gebeuren als je er zeker van wilde zijn er een te krijgen voor de adviesprijs.

Het zou inderdaad kunnen dat ze later alsnog breed verkrijgbaar zijn, dan was het in de rij staan niet nodig. Ik hoop het, zodat iedereen die wil er een kan krijgen en de mensen die er puur voor de resell stonden met die dingen blijven zitten.

2 likes

Ik kan dat niet, vraag maar aan het hele forum :stuck_out_tongue:

Ik? Nooit

Nope. Ik heb zelfs gesprekken hier op het forum met een medeforumlid waarin hij me vroeg of ik er een wilde hebben en ik zei dat ik het niets vond. Dagen voor de bewuste zaterdag. Ik val echt puur en alleen over de hypocrisie, maar ik ga het niet nog een keer uitleggen

De MoonSwatch heeft mij over de drempel getrokken een echte Speedmaster te kopen en me aan te melden bij dit forum. Ik wil nog steeds een MoonSwatch en kan wel stellen dat de topics over dit horloge geen goede introductie zijn voor dit forum… Het gaat hier vast niet altijd zo, maar ik log weer uit en ik wens iedereen veel draagplezier.

10 likes

Mag ik je hartelijk bedanken voor alle vier posts?
Het ga je goed.

Joejoe!

4 likes

Janus heeft wel een puntje hoor. Er zitten hier best wat mensen die iets meer controle over hun impulsen mogen hebben

1 like

Als iemand nare dingen zegt is het vervelend. Als een niemand het doet niet.

Als je dan toch op zo’n niemand ingaat heb je je eigen impulsen ook niet onder controle.

Voor meer levenslessen mag je een PB sturen! :clinking_glasses:

15 likes

Spot on!

1 like

image

2 likes

Je bent vergeten ‘vind ik’ te zeggen :grin:

1 like

Nee hoor.

2 likes

Dat hoeft niemand te zeggen

:joy:

2 likes

Lang geleden, vorige eeuw, moest je voor concertkaarten ook kamperen op de stoep bij de VVV. Beetje nostalgie deze introductie van de moonSwatch. Dank voor het delen van jullie avontuur, veel plezier met het horloge. Misschien ga ik hem ook nog wel leuk vinden :grin:

1 like

Joh dat was een grapje. Kon me namelijk herinneren dat Han dat ooit zelf ook eens benadrukte.

2 likes

@Ady Edit; ik zie dat je erbij neerleggen niet echt een ding is als ik wat verder scrol. Mijn advies, probeer het toch eens.

Geniet van de dag

1 like

Ik lees net ergens op Instagram dat ze vanaf maandag 8 april ook online aan te schaffen zijn. Worden in grote getalen geproduceerd nu, meldt dat account.

Dus nog even geen 3k neerleggen via Chrono is aan te raden…

1 like

Ja top!!

Ik vind het horloge heel erg leuk.
Draagt fijn met de nato.
Voelt echt beter dan plastic.
Zal wellicht bij andere kleuren misschien nog anders zijn. Maar de Mercury is top! Blij met mijn keuze.

Heerlijk zomers horloge en zeker een mooie aanvulling als je al een echte Speedy hebt.

25 likes