Nogmaals @Jurk wat een knaller! Initieel vond ik dat model niet zo mooi, maar je hebt me over de streep getrokken! Ik ga, zodra ze beschikbaar zijn, ook 1 halen dankzij je mooie foto’s.
Heb ik allang gedaan, maar ik word van alle lanten aangesproken joh. En dan reageer ik niet eens op iedereen…fijne dag
Hoe kan ik de hardheid eigenlijk vergelijken? Voelt het meer in de richting van een plastic of juist weer meer richting ceramiek?
Voelt Bio-ceramisch gok ik.
Is er niemand die de gele zon wil? Die wil ik wel bestellen op 8/4. Ik zie veel zwart en grijs.
Ik heb een collega die interesse heeft in de sun.
Ik heb ook interesse in de sun.
Ik heb geen interesse in de Sun. Of vinden jullie dit geen interessante info?
1600 Slag bij Nieuwpoort: tegen de Spaanse bezetter gevochten.
2022 Slag in de Kalverstraat: plastic quartz horloge gekocht
@Jurk, wat een verhaal. Jammer dat het de beleving, die had had moeten zijn, wat onderuit heeft gehaald .
Het horloge ziet er wel tof uit. Heb begrepen dat het spatwaterdicht is. Dat is dan wel weer jammer. Maar ach, voor die prijs…
Geniet toch maar van je klokkie zou ik zeggen en laat de rest maar een beetje varen.
Wat een verhaal!
De “beschaving” is blijkbaar toch flinterdun als de laatste snee brood ( of Omegaswatch)op tafel komt.
Deze sun idd
Als volwassen kerel in zo een rij staan voor een horloge. Man man man:joy:
Op een NATO is het toch wel echt een ongelooflijk dikke beuker. Kan niet wachten tot ik er een op de kop kan tikken.
Mocht het niet lukken misschien maar een echte speedy pro kopen en er een zwarte coating op laten zetten
Is toch wel de essentie van Swatch…
Zou je de link/bron kunnen delen? Ben benieuwd of ze stipt om 00:00 online komen…
SPANNOND!
Dit was vandaag een reactie vanuit Swatch:
. De OMEGA X Swatch collectie is tijdelijk niet voorradig maar de horloges zijn niet gelimiteerd en worden binnenkort weer aangevuld. Er komen binnenkort ook meer aankoopmogelijkheden. We hebben hier alleen helaas nog geen concrete datum voor. Hier zal spoedig over worden gecommuniceerd.
Heb t al gevonden!
Op de antiekmarkt in Trebinje liggen veel mooiere horloges dan die rare Swatch.