De MoonSwatch, wat een reis…

Ik wilde die heel graag! Toen ik om 00:00 uur in de rij ging staan waren de gele samen met de lichtblauwe ook de 2 die ik wilde gaan halen… Helaas stak Swatch daar stokje voor en moest ik een keuze maken…
gelukkig had ik er ruim 10 uur de tijd voor aangezien ik pas om 10:40 uur de Swatch winkel in mocht :rofl:

Uiteindelijk is het de lichtblauwe geworden, maar die gele gaat er sowieso nog komen!

1 like

Topper door jou heb ik ook een moonswatch kunnen bemachtigen! #63 vanaf 03:30

1 like

Leuk te horen! Dat doet mij goed :+1:
Veel plezier met je Moon!!

1 like

Ik kom in dit topic eigenlijk voornamelijk om foto’s te kijken, jammer dat er zo weinig foto’s zijn in zoveel posts. Maar ach, zoveel forummers zijn er natuurlijk ook niet in geslaagd er 1 te bemachtigen. Voor degenen die er wel 1 hebben: veel plezier ervan en laat die foto’s maar komen!

2 likes

34 likes

Daar kom ik nooit moet ik eerlijk bekennen. De herkomst zal wel dubieus zijn

Ah mooi, het was het account van Thewristguy die het poste.

Nice👌🏻 Die wil ik ook😁 maar eigenlijk Jupiter ook maar €500 klinkt dan meteen weer als te veel geld hiervoor.

Of toch wel 2? Keuzes keuzes…

1 like

Begin lekker met 1 :+1:
Zijn geld zeker waard. Lekker zomers

Tussen die 2 zit ik ook te twijfelen, erg lastig inderdaad! gelukkig hebben we nog genoeg tijd om er over te denken!

1 like

Wat een verhaal… Over een tijd ga je er om lachen samen maar nu is het helaas diep triest om te lezen wat hebzucht met een mens kan doen. En dat vlak na een periode waarin we ook al hebben moeten geduld en respect voor elkaar te hebben. Maar daar wil ik verder niet op in gaan. Mooi horloge, hoe draagt ie?

2 likes

22 likes

Zeker! :+1: Dank voor je reactie :sunglasses::+1:

1 like

Of de master of all mods, een moonswatch met een omega uurwerk :sunglasses::ok_hand:

3 likes

Dat zal waarschijnlijk net zo soepel gaan als een Omega uurwerk in een Swatch.

On a serious note, ik wil nu een echte Speedy dus de marketing werkt.

5 likes

Niks is onmogelijk! De kast kan ik makkelijk aan de binnenkant uitfrezen dat dat uurwerk er perfect in past.

Dan heb je wel echt de ultieme sleeper speedmaster

6 likes

@Jurk ben vast nummer 300 die deze vraag stelt maar waarom niet gewoon online bestellen over een weekje of twee?
Mocht je echt genoten hebben van de ervaring en ooit in New York komen dan raad ik je aan om een Cronut te halen als ontbijt.
Is een combi van donut en croissant, plus de rij is ongeveer zo lang als voor de Moonswatch alleen dan elke dag….
Mooi geschreven trouwens.

2 likes

Lijm je hem dan vast of boor je ook uurwerkschroefjes in het plastic? :joy:

1 like

Je krijgt geeneens korting op zo’n ding.
Tot zo ver de hype. :nerd_face:

2 likes

Absoluut!
Maar 30k accepteren ze niet. :nerd_face:

1 like