De MoonSwatch, wat een reis…

36.800 euries

3 likes

De hele horlogewereld heeft het een aantal dagen alleen maar over Omega en iedereen denkt toch nog een keertje na over of zo’n Speedy toch niet wat voor hem is. Daarnaast kopen heel veel horlogeliefhebber een MoonSwatch, omdat het gewoon een geinige gadget is en een leuk horloge voor de zomer. Alleen daarom is dit al een zeer geslaagde stunt, vind ik dan. En dan hebben we het nog niet eens gehad over een enorme pool van potentiële nieuwe klanten, die met dit project wordt aangeboord.

Ja hoor, geweldig idee, dit! En ja, ik wil er ook een! :grin:

1 like

36,8 idd.
De rose ligt gewoon op diverse plekken op voorraad, dus 30 leek me wel fair eigenlijk. :nerd_face:

2 likes

Ja! :nerd_face::ok_hand:

2 likes

Gewoon een paar maanden wachten dan zal de AD heus wel bereid zijn de koop te doen, misschien niet voor 30k maar zal niet houdbaar voor het volle pond.

1 like

Dan is het nu officieel te laat.
Heb al wat anders gekocht.

1 like

ALS toch?

Jup.:+1:

Is dit die groen sjon?

1 like

Standaard toch bij Omega, ca. 20%. Alleen lutsers betalen list daarvoor. Het is geen Rolex.

2 likes

De nieuwe stock Moonwatch lukt door lagere dealer marges niet meer met dit percentage heb ik vernomen.

1 like

Mooi excuus in deze tijd.

2 likes

Ik denk ook dat het een kwestie van timing is, zo aan het begin van een nieuw model kunnen ze het makkelijker afhouden dan als er minder vraag naar komt. En eindejaar als de targets moeten worden gehaald voor verkoop bonussen wordt het ook makkelijker.

2 likes

Wow, wat een verhaal :astonished:
Super horloge, gefeliciteerd! :clap:

Wilde het idd wel eens meemaken dat was de reden :sunglasses::+1: maar zoals aangegeven als ik het van tevoren wist had ik overgeslagen.

Dank!

@Jurk check wat ik in mn rugzak tegenkwam :joy:

9 likes

Hall of Fame

1 like

Goed bewaren! :sunglasses::+1:

281 is een wesley gok ik

Hoho geen half werk. Dubbelklevende tape

4 likes