Wat een verhaal! Geniet van je felbegeerde exemplaar!!
#63 , rond 11:30, Hoorde ik dat ze gewoon ook 135+ nummers horloges uitgaven… wie kan dit bevestigen?
Mooi te horen!! Veel plezier met de beste keuze
Scheen dat er een paar van de <135 leden er niet meer waren, dus dan tel je door. Dat was het volgens mij.
Ik moest strijden om de deur te bereiken man, nummers werden niet omgeroepen helaas…
Heb je er wel nog een kunnen krijgen? Zo ja, welke?
Geen Wesley hoor
Niet verwacht dat die tot 79 zou overblijven! Leuk dat je m wel hebt gekregen!
Ja zeker, mission on EARTH.
Was rond 11:45 binnen.
Alles behalve: Moon ,Mercury en Saturn was nog op voorraad .
Maar was is dit nou voor onzin dat het online niet meer word verkocht?
@Jurk hoor net van de manager van Rotterdam dat de manager van Amsterdam is ontslagen na dat fiasco. Geeft maar weer hoe dramatisch het was.
Meen je dat?
Ja, had net een geaprek met de manager van Rotterdam over de moonswatches en ze legde het uit. Die gast schreeuwde en schold klanten ook uit met k#@#er. Totaal niet te spreken over die manager en hoe hij het had gedaan.
Hij kwam idd wat gestressed over.
Was ook geen Swatch liefhebber
Wel een horlogeliefhebber. Kwam met een MarineMaster aanlopen.
Toch vind ik het ergens sneu voor hem.
Hij heeft dit vast ook niet gewild maar de situatie totaal verkeerd ingeschat en aangepakt. Alleen maar verliezers toen.
Ben verdomme ook aan het kijken🤣. Alleen de l2l is te groot voor mijn wijve polsen dus misschien binnenkort die coaxiale 38 eens passen.
Ik plus nog een aantal andere mensen met een sub 135 nummer hebben geen horloge kunnen kopen omdat wij wel netjes luisterde naar de aanwijzingen van het personeel. Toen wij bij de deur kwamen waren ze uitverkocht. Terwijl er veel mensen voor ons met nummers boven de 200 gewoon naar binnen mochten en een horloge konden kopen. Ze keken totaal niet meer naar volgorde, misschien alleen of je überhaupt op de lijst stond. Meerdere malen gevraagd om de volgorde te respecteren maar dat negeerde die manager gewoon.
Snap wat je bedoelt maar er zit wel een verschil tussen verkeerd inschatten en je kop in t zand steken en niet openstaan voor feedback.
Oe die is ook mooi! Thanks voor de opties. Ga eens even alles onderzoeken