De MoonSwatch, wat een reis…

Kun je geen manager meer noemen. Zou alleen al uit principe naar Rotterdam gaan. Slecht voor je zaak en klantenbinding.

Waardeloos georganiseerd

Ja het was drama, hij vertelde ook gewoon leugens om de boel kalm te houden. Iedereen tot een bepaald nummer op de lijst zou een horloge kunnen kopen etc. Maar toen puntje bij paaltje kwam deed hij lachend de deur dicht.
Niet eens even mensen die hoog op de lijst stonden de mogelijk geven om er een te reserveren voor volgende levering ofzo. Helemaal belachelijk als ik lees dat ze vandaag al weer stock hadden.

Gay. De Moonwatch of the MoonSwatch, de rest wil je niet.

2 likes

:rofl::rofl:. Miss heb je gelijk. Dan toch maar doorzetten voor de 36mm explorer en de moonwatch laten voor mensen met dikkere polsen.

Edit; luister toch nooit dus ga ze voor de zekerheid wel passen.

2 likes

:rofl:

De Speedy Pro draagt niet zo groot als je denkt hoor, door de curvende lugs. Daar komen de meeste mensen wel mee weg!

6 likes

De oude band was niet geschikt voor de kleinere pols. Maar dat is met de nieuwe beter als het goed is. Ik vond het goed te doen op de band na. Maar dat was de oude dus en je moet wel van grote horloges houden.

3 likes

Die gast krijgt horens aan de zijkant van z’n kop. Godsamme hey… ben een beetje in shock

2 likes

Manager van Amsterdam vind wel terecht dat ie is ontslagen ( Als het waar is) Hij lachte gewoon al die mensen uit… deed niks aan de situatie. Als je op de lijst stond ookal was je nummer 200 kon je gewoon 1 bemachtigen.

Persoonlijk om 10:15 gebeld dacht dat ze toch niet zouden opnemen , naar mijn verbazing toch gedaan situatie uitgelegd en dat er een lijst is gemaakt die wel betrouwbaar is. Meneer gaf aan dat het niet van swatch kwam dus konden niks met de lijst. Half uur later toch lijst aangehouden.

Heel rommelig van swatch vooral straks ook wanneer het alleen in-store word verkocht.

1 like

Dat is wel jammer dat je achter het net viste.
Voor jou hoop ik dat ze straks allemaal online staan :sunglasses::+1:

Niet alleen fout van de manager maar een dikke inschattingsfout van Swatch. OK, het succes en de vraag kan groter zijn dan ingeschat, maar hier had een ander draaiboek voor noodgevallen klaar moeten liggen. En ook nu wisselt Swatch telkens met informatie over het wel of niet online gaan aanbieden. En de site ligt ook gewoon op zijn/haar :joy: rug.

3 likes

Die MISSION TO MERCURY heeft een hoog heb gehalte. Even wachten tot deze online beschikbaar komt. Grote kans dat in China de machines op volle toeren aan het draaien zijn voor de 2e lading.

Wat mij ook wel een mooie combi lijkt is de case van Mission to Mercury en de dial en ring van MISSION TO NEPTUNE.

1 like

Worden die dingen niet automagisch in zwitserland gebouwd?

1 like

Nee tuurlijk niet!

ze worden toch echt in Zwitserland gemaakt
het is dan wel volledig door robots gemaakt maar wel in Zwitserland
op ieder swatch horloge staat ook swiss made, ook die van maar €70
ze hebben wel een chinese fabriek maar die zijn voor de horloges die ze in china verkopen

:rofl: :ok_hand:

Swiss made is niet 100% swiss made he.

2 likes

Kostprijs is maar een paar euro van zo’n ding. Machines maken letterlijk tienduizenden per dag van die dingen. Eigenlijk ongekend dat mensen er meer geld voor over hebben dan retailprijs

Ja zeg, zeker in een horlogewereld die gekend staat om zijn kleine marges en het feit dat de retail prijs gelijk is aan de som van de kostprijzen van de onderdelen.

1 like

Het is de waanzin ten top, leuk project, maar ik denk als je het in handen hebt en de kwaliteit (of juist het gebrek daarvan) ziet en voelt is het nix meer als een ‘gadget’ leuk voor de beleving misschien maar feitelijk zijn prijs niet waard

En al helemaal niet de prijzen die op Marktplaats gevraagd worden, je zou die maar betalen Woehahahaha!:rofl:

2 likes

Niet als er Swiss (Made) op de wijzerplaat staat hoor.