Ik weet vrijwel zeker dat Fate deze betekenis hanteert:
Duidelijk, dan zijn we het eens, zou aardig zijn als als hij dit kan beamen
Ik bedoel er niets mee, ik stelde een vraag. Ik zag iemands (wat oudere) Versace voorbij komen en daar stond op de bijgevoegde kaart: manufactured in Hoofddorp, of Amsterdam. Dus ik ben benieuwd of jij er meer van weet.
Het hoofdkantoor van Timex zit in Hoofddorp, dan zal dat waarschijnlijk de reden zijn.
Ik werd in Italië ook al eens idiota genoemd. En mijn horloge zat mooi weg onder mijn mouw; zal ook een compliment op mijn looks geweest zijn.
Dat is er bij mij rond mijn 40e al een beetje ingeslopen.
Di sicuro Kristof.
Het was dan ook een geintje. Zelfs al bedoelde ik daar ongemanierde tokkies mee, dan nog weet ik zeker dat het ongezond is om je daadwerkelijk voor hele lagen van de bevolking af te sluiten.
Dat bedoel ik, dus jij ook!!
Ah duidelik, vond het ook al niet bij je passen, daar ben meestal te genuanceerd voor
Voor de rest I Noy your contributions
Zeg je Fate dan zeg je nuance …
Dat is ook niet echt waar… De meeste horloges die je nieuw koopt zijn vanaf je buiten komt ook al snel 30 a 50% minder waard. Wil je na een tijd eens wat anders, dan doe je er minstens even veel verlies op als op een smart watch.
Een horloge dient ook onderhoud te krijgen. Of er komt wel eens iets aan.
Ik heb een horloge van bijna 20j oud en dat heeft al 2 keer een grote service gehad en 1 x een kleine. Aan toen 600 euro, recent 800 euro en de kleine service was na 2j ivm verlenging garantie.
Veel mensen verschieten als ze de prijzen vragen van horloges die ik heb. Algemeen is het maar een heel klein percentage mensen die er interesse in hebben.
Waar ze nog het meeste van verschieten is de prijs van een service beurt. Dan wordt de vergelijking al snel gemaakt met een onderhoud van een wagen…
Nou niet meteen zo lullig doen tegen Fate…
Dat is in mijn beleving vaker een platte monetaire toestand die zijn weerslag heeft op je geestesgesteldheid dan het omgekeerde.
Dat lijkt mij vaker een geestesgesteldheid die niet altijd met geld te maken heeft, maar soms ook weer wel.
Tussen regels door. …
Jawel hoor
Fijn om te horen dat jij een soort complimentenmagneet bent dat overkomt niet iedereen helaas. Sommige mensen krijgen zelden iets te horen, zelfs als ze net zo “geweldig” hun best doen.
Misschien moet ik voortaan ook maar standaard met een windmachine en lichtspot naar kantoor. Kijken of het helpt.
Dit is ook wel waar, een rubberen band van Omega op mijn horloge kost het dubbele van een rubberen band van Michelin op mijn auto. Dat krijg ik niet uitgelegd…
Wat een knapperds toch ook!
Wellicht zouden ze daarmee op moeten houden…