You pay peanuts, you get monkeys. Ik heb achter de balie gestaan in een CD-zaak, 15 jaar. Dan word je vanzelf een monkey met dat inkomen hoor. Ga je ook niet snel extra je best doen.
Ondertussen rijp voor offtopic dacht ik zo. Alle mensen wat een ge …
Al een tijdje. Maar wil niet altijd de “party-pooper” zijn…
Jammer want het topic werd gestart met de intentie om het over horloges te hebben. Zou mooi zijn als de reacties weer on topic gaan zijn. Heb ik verder helaas geen invloed op.
Dan ga je voorbij aan het feit dat een groot deel (misschien zelfs het grootste deel) van de forumleden het topic dan niet meer kan volgen. De categorie off-topic is immers niet toegankelijk voor level-1 leden.
Een makkelijkere oplossing is dat je alleen maar de topics leest die je interesseren.
Of de categorie off-topic toegankelijk maken voor iedereen, maar dat heeft vast meer voeten in de aarde.
Dan moeten ze maar wat meer hun best doen.
Dat lijkt me erg lastig als je nog geen jaar lid bent….
Volgens mij begrijpen TL1’s niet eens waar het hier over gaat. En ik ben het spoor ook al bijster
Daar zijn dus die regels voor.
Nu weer over horloges s.v.p? Wellicht een mening over het feit dat de personen in de video Blanc Pain horloges , Nato- & Rubberstraps allemaal een goedkope uitstraling vinden hebben ? (Ik probeer als TS ook maar een beetje richting on topic te modereren)
OK duidelijk, jij vindt dus dat iedereen die korter dan een jaar lid is dit topic niet meer mag lezen of erin mag posten.
Nogmaals, het lijkt mij simpeler als iedereen die geen interesse meer heeft in dit topic dit gewoon overslaat.
Het is inderdaad zo dat wanneer dit niet meer over horloges gaat, het automatisch een “off topic” behoort te worden. Dan kun jij het conform de regels van het forum inderdaad niet meer mee lezen. Daarom graag het verzoek om “on topic” te blijven.
Dat is in de basis niet zo vreemd toch?
Een mooie metalen band ziet er ook luxer uit dan een nato of rubber.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat nato of rubber niet af en toe een hele mooie keuze is
Sterker nog, ik zet het topic op negeren. En gezien ik niet weet hoe dit terug te draaien zal dit voor eeuwig zijn. Vaarwel
Nee. Dat zijn de regels. Je stribbelt nogal tegen he?
Ik ben het met je eens, Herman. Neemt niet weg dat een mooie gouden Daytona op Oysterflex door de meeste leden hier wél op waarde geschat zou worden (of niet als je er niet van houd).
Het is vooral een reactie op jouw
Je kunt 24 uur per dag aanwezig zijn op dit forum en elke dag 100 berichten plaatsen, het eerste jaar blijf je hoe dan ook level 1. Heeft niks met je best doen te maken.
Maar ik doe graag mee aan het terecht verzoek om ontopic te blijven.
Wat betreft nato-bandjes kan ik me wel voorstellen dat die goedkoop overkomen. Persoonlijk vind ik ze mooie en/of dure horloges laten degraderen. Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.
100% maar wij hebben ook een afwijking
Mijn mening, vooral die dikke lus vind ik veel horloges ontsieren. Bij een dikke duiker vind ik het nog wel enigermate passen maar laatst zag ik een foto van een nato op een DJ langskomen….smaken verschillen inderdaad maar ik kan me redelijk vinden in veel comments in de video.