Je werkt op de Zuidas…?
Tja, net weer American Psycho gekeken en dat zet meerdere aardse dingen weer even in perspectief.
Je werkt op de Zuidas…?
Tja, net weer American Psycho gekeken en dat zet meerdere aardse dingen weer even in perspectief.
Klopt. Het zeldzame moment dat je wel een andere liefhebber tegenkomt levert leuke horlogegesprekken op
Haha, nee hoor in het donkere zuiden (niet in de mijnen overigens, zo donker nou ook weer niet). Dat was onderdeel van het lacherige gedoe, een chique accentje.
En denkt dat een Rolex 1000 euro kost.
Haha! Ja, precies
Haha, leuke situatie Maar eerlijk gezegd: bij 9 van de 10 keer is dat soort complimenten gewoon een slimme manier van marketing — even het ijs breken en jou op je gemak stellen. Het gaat ze vaak niet eens echt om het merk, meer om het feit dat je überhaupt een horloge draagt. Klassieke verkooptechniek eigenlijk!
Ik hang al een tijdje rond 8. Heb er teveel van binnen gezien.
Die van mij is niet goudkleurig. Maar mensen vinden Longines blijkbaar mooi
Het had zo mooi kunnen zijn maar nee.
Leuk filmpje! Blanc pain wordt lekker op waarde geschat
Niet eens op de grafiek
Heb ooit een keer een BP uitvoerig onder mijn neus gehad; en tot de dag van vandaag begrijp ik echt de “attractie” niet.
Klopt wat je zegt. Maar had wel meer verwacht van het personeel daar.
1 en 10 zou je ook zonder veel gevolgen kunnen vervangen door Citizen of Casio.
Gezien de kwaliteit maakt het niet heel veel verschil.
Ik heb wel vaker verwachtingen gehad van mensen maar ben vaker teleurgesteld omdat ze er dan niet aan voldeden dus verwacht ik niets meer. En dan bedoel ik service van merken of ons vorige kabinet
Nu onderschat je Versace wel een klein beetje hoor. De kwaliteit is beter dan die van de andere bekende modemerken. De ontwerpen komen van Versace zelf en de horloges worden gemaakt door Timex. Ik heb er zelf 1 en ik kan je zeggen dat de afwerking en de band beter is dan menig Seiko. En anders dan de andere reguliere modemerken gebruikt Versace saffierglas en is het Swiss made (voor wat het waard is). De retailprijs ligt dan ook een stuk hoger, en eerlijk is eerlijk, te hoog voor wat je ervoor krijgt. Zoiets moet dus nooit voor de volle prijs gekocht worden.
Haha, als twintiger kan ik beamen dat dit in mijn omgeving (al kan dat natuurlijk ook weer een bubbel op zichzelf zijn) zeker niet het geval is hoor. Velen dragen een Seiko, Casio’tje of een ‘fashion’ horloge (en dan bedoel ik niet Cartier, maar Tommy Hilfiger), soms zie ik zelfs een leuke vintage Omega of wat anders ouds (klein is tegenwoordig ook zeker weer hip!). Dus dat men het gedateerd of ‘boomeresk’ vindt, valt heus mee.
Maar 95% geeft verder vrij weinig om wat je specifiek om de pols draagt. Merken, modellen, het zegt ze allemaal weinig . En dat vind ik eigenlijk wel prettig
.
Dit was het horloge in kwestie (met mineraal glas) Versus Versace SBH050015 - Chrono Lion Watch • Watchard.com