De perceptie van "niet-liefhebbers"

Aha ja de versus horloges zijn een ander verhaal, die hebben weinig met Versace te maken. Behalve dan dat de naam uitgeleend is. Versace verkoopt versus niet eens in de eigen webshop en winkels. De “echte” Versace horloges staan een behoorlijk treetje hoger.

2 likes

Heel vermakelijk om te zien!

1 like

Ik zag het! Een stukje mooier ook

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tot voor kort ook geen oog voor had wat mensen droegen.
Nu ik mij er al wat meer in verdiept heb en een paar zelf gekocht heb (was altijd een smartwatch drager voor de “praktische” kant) probeer ik wel steeds te kijken wat ze aan hebben, is dit het begin van een verslaving?

2 likes

“Wel liefhebber”
Jaaa en historie en lume pip en movement en bezel action en availability en swiss made en limited edition en emotie .

“Niet liefhebber”
Ach jee . Je bent in een kraaltjes en spiegeltjes scam getrapt .

2 likes

Wel liefhebber dan denk ik.
Heb intussen een 80-tal klokjes in mijn favorieten zitten in de ch24 app en dan ben ik braaf binnen de budgetten gebleven :wink:.
Waaronder een aantal van '72 (mijn geboorte jaar).
En ik merk ipv de “gazet” te lezen tijdens de grote boodschap zit ik nu te scrollen en te scrollen in de aanbiedingen op ch24 en op de forums hier.
Ik zie het als een nieuw avontuur :crazy_face:

3 likes

Klopt, dat krijg ik ook wel eens te horen binnen de familie: “ik ga geen 300 euro betalen voor een horloge, veel te duur!”…

4 likes

Nooit …

1 like

Toevallig dezelfde bouwmarkt? De perceptie van "niet-liefhebbers" - 16 van ESmilde

:joy:

5 likes

Om vervolgens wel 1000 euro aan een Apple Watch Ultra of andere smartwatch te spenderen…

8 likes

True :grin:

2 likes

Ik heb laatst nog de heruitgave van Casio’s MQ 336 bij Lucardi gekocht. Dat ging uiterst rap. Binnen komen , in de vitrine kijken, medewerkster maakt vitrine open , maakt de band op maat, je betaald en daarna sta ja na 15 minuten weer buiten. Het is een grab and go concept. Wel vraag ik me altijd af hoelang Lucardi nog bestaansrecht heeft aangezien het altijd rustig is in die winkels.

1 like

Ik denk niet dat het een bubbel is, want op mijn werk (middelbare school in het zuiden des lands, 95% wit (of blank voor de lezer rechts van het midden), dat dan weer wel) zie ik het ook bij leerlingen van 15-19. Geen smartwatch meer, en ook geen kleine digitale horloges, die zijn toch uit.

4 likes

What has been seen….

Voortaan associeer ik Longines met bouwmarkten! :blush:

5 likes

Is het origineel, bij het origineel staat “settle with the one watch”

1 like

Klopt, bij die leeftijd is een stalen horloge met blauwe wijzerplaat helemaal in.

Zoiets bijvoorbeeld:

+1 natuurlijk voor de jeugd :clap:

5 likes

Nou ik ook :sweat_smile:

1 like

Ik assosieerde Longines altijd met spijkerbroeken, komt door PME Legend :grin: gelukkig is dat ondertussen niet meer het geval en zou ik er graag een Longines bij hebben :wink::+1:

3 likes

Een keer een compliment van een Surinaamse vrouw bij de Gemeente. Het horloge boeide niet zo maar het ging meer om de rode Nato band.
Verder om mij heen zijn de meesten alleen bezig met smartwatches. Behalve dan als er geflext moet worden bij bezigheden buiten het werk om. Dan komt er soms een Panerai of een datejust voorbij. Ik zeg daar dan verder niets over want de dragers zijn niet bepaald liefhebbers.

4 likes

Haha ja leuk is dat de meeste hebben daar ook helemaal geen interesse in gelukkig.

Op mijn werk kreeg ik ook een compliment over een Chinese automatic van Sea-Gull.

Opzich leuke dress watch, maar meestal heb ik mooiere horloges om en niemand die dat opvalt.

Gelukkig draag ik het voor mezelf en boeit het mij niet zo wat andere er van vinden, maar wel leuk dat een €70 euro chinees dan wel de aandacht trekt

2 likes