De psychologische twist

Dit jumpertje.
Kan ik uitloggen hier.

tenor

2 likes

Ben heel erg benieuwd hoe jou Glashutte er uitziet. Kan je een foto delen??

Ik zie dit voor het eerst. Heb je meer info over deze horloge?

Ah, inderdaad, nu herinner ik me weer dat het een Cartier is! Maar ik wist niet dat het zo exclusief en zeldzaam is. Het is echt een bijzonder mooi horloge. Ik ga zeker verder googelen om te zien wat ik er nog meer over kan vinden. Het heeft mijn aandacht zeker gegrepen! Dank je wel voor de info, ik ben benieuwd naar wat ik nog meer ontdek. :slight_smile:

Ja hoor!

2 likes

Die echt fraai.

2 likes

Leuk! :facepunch:t2:

1 like

Zeker! Gezellig. Zit nu midden in een verhuizing, binnen 072, maar als de rust is wedergekeerd ben ik erbij!

2 likes

Die heb ik niet was in mijn jeugd toch wel omega speed master. Ik kocht mijn horloges toen bij Vendex wel een die erop leek.

1 like

Erg mooi. Gezien de foto’s begrijp ik heel goed waarom je dit een mooi horloge vindt.
Datum aanduiding is voor mij juist een must. Het liefst vergroot. Wordt namelijk ook een stukje ouder en heb de leesbril niet altijd bij de hand :nerd_face:

1 like

Mooie typering :grin:

1 like

Deze bazenklok :sunglasses:.

1 like

Deze zou het worden. Niet eens heel duur, vooral erg zeldzaam!

3 likes

En buitengewoon dik

2 likes

Vanzelfsprekend is de Rolex Rainbow prachtig. Het is echt een statement piece en met zo’n horloge kun je je zeker onderscheiden van de rest. Persoonlijk vind ik het wel iets hebben, het is uniek en gedurfd, wat jou misschien juist goed zou kunnen staan. Ikzelf ben echter iets meer introvert en zou het moeilijk vinden om zo’n opvallend horloge te dragen naar bepaalde gelegenheden. Het vereist echt de juiste zelfverzekerdheid en de juiste gelegenheid om het te dragen. Maar voor de juiste persoon, die van een gedurfde uitstraling houdt, is het zeker een indrukwekkend en luxueus horloge.

2 likes

Haha, helemaal mee eens! Normaal gesproken ben ik ook vrij ingetogen.

De meeste van mijn horloges zijn redelijk basic. Juist daarom lijkt dit horloge me zo’n knaller. Het zal inderdaad niet direct passen bij mijn smart casual outfits. Maar afhankelijk van de hoogte van de loterijprijs valt daar ook wel wat aan te doen. :laughing:

1 like

Ehm…ik werk in een winkel, ik kan max 100 per maand missen. Over hoeveel maanden kan ik iets laten weten??:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Iets is nooit vanzelfsprekend prachtig

1 like

Dat snap ik. Smaken verschillen nu eenmaal. Maar zeg zelf, het is wel een uniek stuk. Voor mij is het ook te opvallend maar qua design vindt ik het zelf prachtig. Ik denk dat de meeste horlogeliefhebbers dit ook een prachtig horloge vindt. Wat vindt jij van de rainbow?

The Elephant Man was een uniek mens. Ego requiem meam causa.

Ik behoor dus duidelijk NIET tot de meeste horlogeliefhebbers (één woord).

1 like