Dus topic over waar Tudor mee kan komen, maakt niet uit… slap aftreksel.
Mag ik je erop wijzen dat Tudor altijd een “slap aftreksel” is geweest van Rolex. Ze gebruikten dezelfde kasten, wijzers en etc. Alleen ander uurwerk. Dat Tudor een eigen smoel krijgt is recent. Dus een Tudor Submariner is gewoon lekker authentiek en hopelijk geven ze hem ook een beetje een eigen smoel (zonder snowflake).
Grmbl, leuk zo’n forum… ik zit nu ook te kijken voor een tudor.
Ik wilde een Rolex, maar die heeft iedereen al (naja, zo’n beetje iedereen… naja op dit forum… zo ongeveer). Stiekem heeft het wel wat zo’n klein broertje die niet door iedereen gezicht wordt.
Haha klopt, net zo ongenuanceerd als die van genesis. Verschil is dat ik het niet meen Ik eet feitelijk van twee walletjes want er zit ook een 16710 in de collectie
(dat de naam Tornek Rayville heeft opgekocht en dat ook gebruiken om op hun Blancpain “eerbetoon” te zetten)
(Volgens mij) juist mee aan de basis ligt dat Tudor zelf een heruitgave brengt van hun subs.
MKII bracht immers eerst een tribute uit met hun Kingston en hun Nassau. Rolex en Tudor dachten dan waarschijnlijk, he dat kunnen wij toch beter.