Lijkt wel zwart. Zou heel gaaf zijn als 58.
Oh ja die ‘non profit’ stichting met zo weinig profit dat ze even de overheid betaalde een brug te bouwen richting het hoofdkantoor om de reistijd te verkorten.
Ik zeg niet dat het klopt, wel wat hun doel/missie is…
Dat er daarnaast allemaal neveneffecten zijn als mensen die nooit van hun leven hoeven te werken…
Maar vergeet ook niet dat ze flink sponsoren naar allerlei andere stichtingen om bijvoorbeeld horlogemakers op te leiden of musea over horloges te onderhouden. Ik ben even te lui om het op te zoeken, maar ze zijn niet puur “belasting aan het ontwijken” om het simpel te houden.
Is er natuurlijk ih zwart maar dan met ‘gilt’ (maar dat is niet mijn smaak).
Nog even inhakend op de opmerking dat een Tudor een ‘pauper Sub’ is;
Ik ben juist zeer content met mijn Tudor BB58 en vind dit de betere ‘Rolex’: modern uurwerk, kast en band, juiste formaat en geen glimmende keramieke bezel. En een acceptabele prijs.
Blijk geen fan van moderne R’s te zijn (meerdere gehad) en de pre-keramische zijn wel top (nu nog een 16710), maar daar ‘mis’ je dus de moderne feel mn door de band. Ook het feit dat ik minder comfortabel ben met 12K+ om de pols, maakt de BB58 echt een daily topper.
En inderdaad, een beetje sterk, maar ik vind dit steeds meer gelden voor moderne/keramische modellen (mening he):
Edit: . Allemaal luchtig bedoeld
Ik zie een mooie Tudor chrono ook wel zitten in een normale maat voor de smallere pols.
Ik dacht dat ik de link gepost had maar waarschijnlijk vergeten op ‘send’ te drukken
Bij deze alsnog
Ook valt me op dat het aanbod van Tudor is ‘over vertegenwoordigd’ is in het blauwe verkooptopic, dat geeft toch aan dat er bij de Tudor bezitters een zekere "onrust’ is tav van de Tudor
Van mening veranderd? En wil je aangeven waarom.
Leuk verhaal over een interessant merk.
Ja dat heb ik idd gesteld eerder…
Was obv plaatjes én 1x passen van ene met Nato band.
Maar eigenlijk is het nog steeds een ‘saai’ horloge in de goede zin: niet te groot niet te klein, geen blinkende bezel of plaat. Niks opvallends of gecompliceerd. Gewoon een fijn draagbaar horloge. Perfect in zijn eenvoud. Ik ben er best lyrisch over. Deze tevredenheid met dragen had ik niet met bv mijn keramische GMT of Hulk.
Rolex gaat ook wel lekker in het blauw hoor…En die onrust is er bij Tudor omdat ze weten dat er iets heel gaafs op komst is.
Maar die opmerking slecht aftreksel is echt van iemand die zich af***kt op Rolex.
Het is wat het is…
Als er zo iets ‘gaafs’ op komst is ga je je Tudor toch niet verkopen, die hou je gewoon en koopt die nieuwe erbij
We hebben niet allemaal een geldboom in de tuin…
Pcies en daarom valt de keus vaak op Tudor ipv Rolex
Geeft nix, maar het is wat het is
Wat is ‘over vertegenwoordigd’ in jouw visie? Ik tel namelijk 14x Tudor en 19x Rolex die wordt aangeboden.
Daarnaast vind ik je erg dedain over het merk, wat gewoon een bestaansrecht heeft. Je onderbouwt je mening nergens, dat is niet erg, maar laat anderen dan in hun waarde. Er zit namelijk geen overtuigingskracht achter, je bent daarmee alleen aan het scheiten op andermans bord.
Nou o.a. veel ETA’tjes in Tudor bv…
Dat kan ook van een bepaald percentage van iwc gezegd worden. En die zijn nog duurder…
En wat wil je daarmee zeggen? Ik zie dat onderbouwen nog steeds ingewikkeld lijkt te zijn voor je.
Ik ga voor trol zondag.
Had jij niet een paar Breitlings? Daar zitten ook vaak gewoon ETA’s in…