Ik zit nog wel na te denken… volgens mij was die One-Watch Chrono 42mm, maar dat weet ik niet zeker. Dat zou wel een domper zijn, voor veel mensen.
Hier nog een sideshot van die chrono. Heet niet voor niets de Big Block maar die lugs zijn wel erg ‘fors’.
We zullen het morgenavond wel zien.
Oké, dat wordt niets voor mij.
Mogelijk dat het te maken heeft met andere tijdzones. Is namelijk ook 12:00 est, en voor US markt een betere release tijd
Tudor is met de Pro, Pelagos en Ranger wel aardig op de 39mm tour. Lijkt me top een chrono in 39, al vind ik persoonlijk de subdails op 3-6-9 mooier. Of een double register 🫡.
Dat klopt idd. Ik heb er onlangs al iets over opgezocht en geschreven.
Een chrono ala Watch only zou wel gaaf zijn, mits het geen gebakje wordt
Kunnen we deze weer van stal halen?
Dit gaat hem denk ik inderdaad worden. Beetje zoutloos zo maar daar weten ze vast wel wat leukers van de maken.
Ik blijf dit toch wel een erg gaaf horloge vinden… niks zoutloos aan
https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-tudor-chrono-79260-transitional-oysterdate/461717?u=gosz
Toch zou ik zo’n Bigblock Chrono meer verwachten voor volgend jaar. Maar wat ze nu wel gaan releasen? Lastig.
Waarom voor volgend jaar?
Ik zie ze de 1926 lijn ook wel aanpassen en moderniseren. Moderne variant van de prince ipv 1926 inclusief Metas?
Daar zijn we weer!
Hype train
Ja iedereen wil een sub, nee we krijgen een bb nog wat.
Tudor kennende zal er vast wat goud achtige tinten in komen.
Een Submariner zou wel heel apart zijn naast de tig Black Bay Divers en alle Pelagos varianten.
Dit maakt het al spannender, wat rode tekst erop en we hebben een winnaar.
Time and Tide watches heeft ook vermoedens, het nieuwe chrono-uurwerk verwachten ze niet;
Een duiker… Pelagos, FXD of ….
Edit: de launch is in Florida, vandaar het vermoeden van een duiker en de afwijkende tijd van de realease.
Ja maar ze gaan het wel een Black Bay variant noemen, alleen met het kenmerkende uiterlijk van de Tudor Sub uit de jaren 60 en 70.
Als het zo iets gaat worden ga ik er serieus over na denken om weer terug te gaan naar Tudor.
Daar gaat het kroontje dan plek voor maken.
Of het moet een Sub worden in 41 dan wil ik hem zeker…
In Florida ligt ook de Daytona International Speedway waar ook nog eens de Rolex 24 @ Daytona wordt verreden. Dat sluit weer aan bij een race-georienteerde chrono