De revival van de TUDOR Submariner!!

Dan pas :grimacing:

1 like

13 likes

Dat ben ik he :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Dan ben jij.

:man_shrugging:

2 likes

Heerlijk hoe dit topic elk jaar rond W&W weer omhoog geschopt wordt.

Dit jaar zal die sub er wel aangekondigd worden. Ze kunnen ons niet eeuwig negeren. :rofl:

6 likes

Ik hoop dat ze met deze goed zitten, hier hoopte ik al op! :partying_face:

3 likes

Wel jammer dat ze die faux-rivets houden. Die zouden van mij er wel af mogen

2 likes

100 jarig bestaan vieren met een Tudor boek en de revival van de submariner :grin:

4 likes

Is dat groen goud?

4 likes

ziet er niet uit :scream:

1 like

Dan hoop ik wel dat ze de kleuren wat strakker houden dan in deze abominabel slechte AI render. Dat geelgoud is bijna op het groenige af. Ik krijg daar bijna brokjes van in de mond. Brrr.

2 likes

Eens! Ik ga ervan uit dat ze de kleur van de reguliere 41 mm aan zullen houden. Deze heb ik nu:

Superding, maar toch wat topzwaar door het formaat van de kast.

8 likes

.

:sweat_smile:

6 likes

Een TT 54 of TT 41 METAS dan ben ik verkocht. Maar tudor kennende, gezien wat ze hebben gedaan met de 18k 58, zullen ze dan wel weer onreele prijzen vragen

1 like

Ja leuk, een Tudor van 18k met een scheve lume pip en de Tudor badge op de dial die 12 graden uit het lood staat :rofl:

1 like

Allemaal handwerk hè!?

3 likes

Ja, door iemand met een krat Heineken en een strip valium op

3 likes

Die blauwe maar dan in de 54 daar loop ik wel heel warm voor

1 like

Meermaals omgehad. Ook de nieuwe ultra. Kasten te dik en net uit proportie. de 39mm omgehad: de sunburst op dial en bezel is -precies- wat ik niet wil, ondanks dat ie platter is.

Blijf er terugkomen, en vind het enorm gaaf spul de pelagos, ook die zelf rekkende bandsluiting in de normale uitvoering zit zoooo lekker comfortabel, maar proportioneel is het net een mis voor mij.

Nu dus eigenaar van titanium CWC diver. Lekker plat. Lekker tooly. geen sunburst.

1 like

Wat ik nog het mooiste vind aan het voortbestaan van dit topic is dat het een prachtige illustratie is van hoop die het steeds maar weer wint van de ervaring.

10 likes