Zo zie je goed dat op de Pelagos
Als je voor krassen bang bent nooit een Pelagos kopen. Die kast en band krassen als een malle en het valt ook op omdat het titanium mat is en een krasje gaat glimmen
Maar het staat haar wel héél goed.
Zonder dollen, 39 of 40mm is natuurlijk prima voor een duiker. De Sub is ook niet voor niks een ideale maat.
Dit was voor mij wel de eye-opener dat dit best in mijn collectie zou kunnen
Maar vanochtend een BB58 toegevoegd, is ook
Ik vraag me af of er een handtasforum bestaat waar vrouwen hun vrouwelijkheid tegenover volslagen vreemden op het internet proberen te bevestigen door het weigeren van het dragen van bepaalde handtassen onder de begeleiding van dit soort foto’s:
Gelezen op TRF:
"I went toan invite-only Tudor event run by a local AD tonight and I got to try on the Pelagos 39, and I have to say, I was DEEPLY underwhelmed by it in person. In pictures I loved it, but it person it didn’t wow me at all.
It really is a Pelagos-lite - 200m WR as opposed to 500m of the original, no HE valve vs HE valve, sunburst non-stepped dial vs matt stepped dial, slightly glossy bezel vs fully matt bezel, T-fit vs spring-loaded adjustable clasp. The original is a proper tool watch: the Pelagos 39 is a BB58 in a different suit
Not that there’s anything bad in that per se - it’s just not really a smaller Pelagos, apart from in name only."
Ben erg benieuwd geworden nu! Op de verschillende foto’s bevalt hij mij wel.
Ik ben zelf niet bang voor krassen, maar valt wel serieus op bij een horloge die amper 3 dagen op de markt is…
IT’S A MAN’S BAG!!!
Echt heel grappig
Top dus! Wie heeft er een HV nodig of 500m?!?
Bestelling staat.
Dat geloof ik niet, wel dat ze een model zoeken wat ze bij dit horloge op de foto willen hebben
Mooie release hoor van Tudor! Het prijsverschil met een sub is nu echt op geen enkele objectieve manier goed te praten.
Dat zijn argumenten die ik al enkele keren heb gehoord en die weer duidelijk maken hoe mensen door marketing zijn beïnvloed.
-De verende gesp is ontwikkeld puur om te gebruiken op een duikpak.
-Wie heeft nu die 500m waterdichtheid nodig? Enkel wie echt technisch met mengsels gaat duiken op grote dieptes en dat zijn al uitzonderingen.
-En een HE-valve? Enkel professionele diepzeeduikers die langere tijd in een duikklok zitten…
Waar kan ik mij aanmelden en kan ik er ook soms ééntje houden?
AD gebeld na release
Kon er een bestellen
Nog eens even goed naar gekeken en tot de conclusie gekomen dat het geen Rolex is.
Misschien hebben jullie nog wat goede argumenten waarom ik hem vanmiddag niet annuleer?
Premium. De middelste naam uit je doopakte.
Die paar centen op een Tudor word je ook niet wijs van…
Ben ik het mee eens maar je kan hem toch gewoon nemen zonder al te veel risico? Dan weet je het pas echt.