Check even deze post op insta.
Is het wel een speedy die Biden draagt? Onze @rjbroer weet het zeker, dit is geen omega.
https://www.instagram.com/p/C90hLE7Sb2e/?igsh=MTlsZXFoZHJyb2tmZA==
Mooie post van niccoloy op Instagram.
Check even deze post op insta.
Is het wel een speedy die Biden draagt? Onze @rjbroer weet het zeker, dit is geen omega.
https://www.instagram.com/p/C90hLE7Sb2e/?igsh=MTlsZXFoZHJyb2tmZA==
Mooie post van niccoloy op Instagram.
Dank.
Is deze fugazzi al eerder ter sprake gekomen?
Waar zegt onze RJ dan dat het geen Omega is?
In de opmerkingen. Het is een Alpha fake kennelijk. Een slechte ook nog.
Dat kun je de man op die leeftijd en in die conditie toch niet kwalijk nemen?
Of zân vrouw heeft âm stiekem omgeruild, de man valt geregeld.
Waarschijnlijk omgeruild door een van zijn lijfwachten. Merkt ie toch niet.
Wat houdt een alpha fake in?
Google maar op Alpha Speedmaster.
Oeh okay. Apart dat je daarmee op de foto gaat. Hij heeft voldoende centjes
Of zou hij zn pincode vergeten zijn
Het is geen alpha. Er staat wel degelijk omega op de dial. Dat is pas erg.
Alpha zou een hommage zijn.
Alpha is even fake
@Adam, m.i. is Alpha1993 een hommage-merk, net als Saint Martin en Parnis etc. Niet zonazijnzeikerig doen, hoor!
Beetje in het verlengde van dit topicâŠ
Ik heb jaren geleden mijn speedmaster gekocht zonder doos en papieren. Begrijpelijkerwijs was dat minder duur dan een aankoop plus papieren en doos (en ik was allang blij dat ik er een kon kopen
In principe geen twijfel aan de echtheid gehad op basis van wat ik kon vinden op het internet over hoe je na kon gaan of het een echte speedmaster was⊠De lume is prima, het serienummer is aanwezig, het horloge werkt uitstekend etcâŠ
Omdat veel horloges tegenwoordig toch wel echt vrij behoorlijk kunnen nagemaakt (en de speedmaster populair is en blijft) zou ik toch graag jullie mening ook eens vragen⊠Zie bijgaand wat fotoâsâŠ
Alvast bedankt!
Ik zou eens een nieuw topic hiervoor openen in het âVragen over echtheid, type etcâ gedeelte van het forum.
Denk dat je dan een stuk meer reacties krijgt dan het hier verstoppen
Ik weet overigens niks van Speedmasters maar ben erg benieuwd.
Goeie! Ik zal dat even doenâŠ
Ik zou je er niet teveel zorgen over maken. 99% zeker dat het gewoon in orde is. Want een Speedy namaken is niet zo makkelijk⊠vanwege het uurwerk en de verhoudingen van de sub-dials. Bij een fake staan de sub-dials vaak te ver uit elkaar waardoor je meteen denkt, dat ziet er gek uit.
Ieder zijn mening
Daarin heb je volkomen gelijk, @Adam.
Men moet dan tĂłch man & paard benoemen: