Staan er toch 2 in de top 4
Die vallen altijd door de mand. Helaas wel aanwezig in de eerdere polls maar compleet afgevallen.
Dat wil zeggen dat je geen algemene smaak hebt. Ik zie dat als iets positiefs!
Een gouden klatser is geel of rose Brick!. Niet dat nette.
Euh maat, start je eigen HF.be als je te lui bent om naar de Stopera te komen
King Seiko voor mij.
De Koninklijke Schouwburg graag, ik wil wel op de fiets kunnen.
Als ik bij jou mag tukken vind ik dat ook prima
ik ken geen enkele theaterzaal in Nederland. Maar als er parking is ben ik present.
Als ik mocht kiezen, ongeacht budget of beschikbaarheid, die Moser all day long. Geen van de 4 zullen echter ooit hier de pols sieren want
- Ik hou niet van chrono’s (al is de zenith samen met de hanhart dan wel favoriet);
- Ik moet de loterij winnen.
Kijk. Dat vind ik sowieso al leuker dan de vier opties. Ofschoon ik een groot fan ben van de C-shape Connie met coin edge bezel, misschien zelfs wel in two-tone.
Overigens had de Zenith van mij zonder datum gemogen en zijn de wijzers een beetje meh. Lange for the win, uit het setje van @Brick.
En Patek, AP en VC mogen wat mij betreft allemaal in de vergetelheid geraken als zijnde over the hill. passé en gehyped. Mijn top vier in volgorde zou dit worden:
- Lange. Uiteraard.
- Moser. Ondanks dit ontwerp maken ze coole shizzle.
- Zenith, al zijn daar mooiere iteraties van
- Patek, want, ja, er zijn niet meer horloges waar hij achter zou kunnen komen te staan in deze poll.
En ook verschillende prijs ranges graag
Check, die heb ik onderweg.
Nee, totaal niet verrassend dat een Patek, Lange en Moser de top 4 halen. Verrassend dat jij dat verrassend vind
Ik had toch wel iets qua rolex geweld verwacht zoals de sub van Brick of de DJ van Han. En andere mooie vintage toppers zoals een Heuer autavia of zo. Als er al een patek tussen stond dan had het voor mij de calatrava van SA mogen zijn.
Nu ik dit zo uitschrijf denk ik dat we een compleet andere pol hadden gehad mochten we enkel horloges van anderen als mochten opgeven.
Van wie is die Patek 5205 dan? Wat een beauty imho!
Reden dat de ZEP niet mijn keuze is, is door de decimaalmeter die nutteloos is op een 1/10s chronograaf. Daarnaast de 1/10s zelf waar ik niet van gecharmeerd ben (ouderwets is maar in ding) en ontbreken van de kenmerkende “padel” chronograafwijzer voor een EP.
Inderdaad, volledig verwacht dit viertal.
In mijn ogen niet de mooiste, wel de duurste zijn naar boven gekomen, de Zenith is de positieve uitzondering op prijs. De Citizen die @Fate_Amenable_To_Change vind ik veel mooier.
Jammer dat dit soort polls altijd voorspelbaar zijn op dat vlak.