Zeker timepiecebank eens bekijken. Heb mijn tudor daar gekocht. Altijd wel % korting omdat ze online werken (of afhalen in antwerpen).
Zeker de moeite!
Zeker timepiecebank eens bekijken. Heb mijn tudor daar gekocht. Altijd wel % korting omdat ze online werken (of afhalen in antwerpen).
Zeker de moeite!
Gaat uit collectie, dus moet je mee opschieten.
Geen idee, maar ik ga daar naar kijken.

Is geen titanium, als je gaat voor het lichte gewicht, dan is die het niet echt. Ga je voor de grijzere tint metaal. Ja dan is getegimenteerd staal van die Sinn wel een pre.
Qua stevigheid, tja het is een tank met een waterdichtheid van 5 kilometer. Suck on that competion!
Vorige week nog gevogeld in de Biesbosch (hele dag vanaf een luxe boot met koffie, gebak, lunch en boswachters)
Was met deze erg in mijn nopjes; heb er een zee-aren door gemist. Verder was het mn de naar spruitjes riekende oude mannen club met grote en grotere camera’s. Maar goed, zij een camera/verrekijker, ik de shunbun. Vond ik prima ![]()
De vissers overigens op het water…ja dikke lelijke grote horloges. Lijkt de hond (horloge) op het baasje, of het baasje op de hond (horloge) ![]()
Heel mooi ![]()
Begin even overnieuw en probeer het nog eens. Maar dan wel serieus.
Hahahaha… Die is dan ook direct waterdicht en stevig genoeg om mee te doen met menig snorkel-avontuur.
Daar heb je geen 43 x 15mm grote duikert voor nodig, zeg maar.
Je voegt weer weinig toe.
Meer dan je denkt. Als je eerste en laatste echte horloge een opzichtige Breitling kopen op je 60ste.
Dat is misschien leuk voor een half jaar.
Tag was toch ook een optie?
Maar het iig een Squale geworden.
Klopt, maar die bevalt nog zeer goed en gaat dus zeker niet weg! Moet ook zeggen dat het een van de weinige horloges is waar ik vaak complimenten over krijg!
Ze staan zo af en toe voor bizarre bedragen op Chrono24. Maar als je watchrecon of watchpatrol in de gaten houdt komen ze nog wel eens voor iets boven de nieuwprijs voorbij.
Ik had even gekeken maar ik parkeer deze even door de maten. Best kans dat ik hem wel ga passen en wie weet valt ie lekker om de pols.
Mooie optie maar ik denk dat deze niet binnen budget valt?
Daar heb je gelijk in, en ik neig ook echt meer naar de TAG en GS.
Squale is voor tussendoor.
Was ook geen “verzoek” of je hem mijn kant op wil sturen, weet niet eens of het een TAG wordt, maar mooi is ie wel.
Deze is wel heel gaaf!