Hoe deden ze dat vroeger dan? Kan me toch niet helemaal voorstellen dat iedereen die voor de uitvinding van quartz een horloge droeg het horloge afdeed als ze aan het schieten/golfen etc waren. Zijn wij hier niet allemaal veel voorzichtiger dan nodig omdat we allemaal horloge gekkies zijn en we daarom dit soort dingen te veel overdenken?
- Mechanical-Quartz Hybrid
- chronograaf
- waterdicht tot 10ATM/100m
- brede wijzers
- draagt fijn
- fijn mechanisch aanvoelende knoppen
- 40mm
- minimaal 3 jaar met een batterij
Jammer dat ik de wijzers niet kan zien, maar verder….
Foto’s… In real life een zeer goed afleesbaar horloge, mede doordat de wijzers zijn geborsteld. Een video geeft een beter beeld hiervan.
Andere kleurtjes zijn er ook
Misschien eens kijken bij hofman.
Zitten ook een paar mooie tussen.
Toevallig staat deze twee draadjes hieronder in het blauw:
Volgens mij eigenlijk alles wat je wil. (Geen relatie tot verkoper trouwens)
Ooit pistool geschoten?
Ja, meerdere malen, ook revolvers en groot kaliber. Ik heb alleen niet op de kracht op m’n pols aan de andere kant zitten letten
Haha. Nja meeste mensen schieten met beide banden (niet dominante hand als steun). Dan is de schok aan je niet dominante hand nog steeds enorm.
Als je enkel met met je rechterhand schiet en je linker op je rug/langs je lijf dan valt het allemaal wel mee.
Als je dan ook nog eens een gecompliceerd horloge hebt dan kun je hem toch echt beter

horloge afdoen als je aan het schieten/golfen etc bent.
Een goede seiko / citizen?
.22 LR of Casull Magnum maakt een groot verschil.
Tja, troost je. Ik pas mijn raadgeving aan, maar niet mijn eigen mening bij het verhaal.
Ik ben al lang blij als iemand aangeeft een gewoon horloge te willen hebben zonder duik-onzin, subdials en al die dingen meer. OK, het zouden niet mijn keuzes geweest zijn omdat ze 40mm groot en ver onder een leuk budget zitten, maar TS riep dat ze tegen terugslag en water moesten kunnen voor minder dan 500 ballen.
Nach wie vor vind ik dat je je nette horloge af zou kunnen doen tijdens het schieten, dat het budget met een factor 10 verhoogd moet worden, en dat er gewoon een SBGW305 zou moeten komen:
Maar ja, daar heeft TS geen reet aan.

Haha. Nja meeste mensen schieten met beide banden (niet dominante hand als steun). Dan is de schok aan je niet dominante hand nog steeds enorm.
Als je enkel met met je rechterhand schiet en je linker op je rug/langs je lijf dan valt het allemaal wel mee.
Ah, okee. Ik heb alleen een paar keer met een enkele hand geschoten (o.a. op Sinterklaas en de pieten, wat eigenlijk heel raar is ) en nooit met twee. Maar dan snap ik m wel.
Maar dan gewoon horloge af doen evt? Heb je iig een beperking minder?

Maar dan gewoon horloge af doen evt? Heb je iig een beperking minder?
Sowieso aan te raden maar TS wilde een horloge dragen

o.a. op Sinterklaas en de pieten, wat eigenlijk heel raar is
Echte mannen doen aan dual wielding.
Overigens heb ik ooit kleiduiven staan schieten met gewoon een SARB om de pols en dat ding gaf geen krimp. 20 uit 25 duiven vond ik niet slecht, maar zo’n buks geeft best oomph aan de schouder. Ook de ene keer dat ik een glock ter hand nam gebeurde er niks met m’n horloge. Ik had daar op dat moment niet over nagedacht, blijkt Diashock gewoon te werken, zeg.
Gezien TS volgens mij eigenlijk helemaal geen dress watch zoekt…
G Shock full metal.
En een tandenstoker om de knoppen te bedienen.
De dag dat echte mannen er zo uitzien, is OnlyFans failliet.
Op de dag dat ik wakker word als zeer smakelijke dame neem ik eerst eens even een maand vrij voor een grondige testrit. Je hebt een punt.

de ene keer dat ik een glock ter hand nam gebeurde er niks met m’n horloge. Ik had daar op dat moment niet over nagedacht, blijkt Diashock gewoon te werken, zeg.
Het is vooral een probleem met continue schokken van de vele schoten in schietsport. Een enkele keer zal wel meevallen.
En ja, kleiduif schieten of überhaupt geweer schieten is een stuk minder risicovol dan pistool.