Klopt, ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar deze moet ooit nog eens een service beurt gaan krijgen
Top.
Lekker!!!
De Meistersinger is alweer weg, mijn vrouw kon er maar niet aan wennen…
Gisteren deze ronde Mondaine gescoord bij de kringloop in Soest voor €25,- (na onderhandelen).
De sticker waar de wijzerplaat op is geprint laat wat los aan de randen, maar de wijzers lopen vrij dus ik laat het voorlopig maar zo.
Hij komt in goed gezelschap te hangen, deze vierkante Mondaine kocht ik bij de kringloop in Vianen voor - ik dacht - €2,50
Sinds lange tijd ook weer een horloge gekocht bij de kringloop, met wat metalen bandjes van 50 cent per stuk. Het horloge kon ik meenemen voor 2 euro, de overige waren quartz horloges zonder sjeu…
Een Tourist Dames horloge uit, ik denk, de jaren 50, vroege 60. Met radium en met nieuw kringloop bandje uit de bak ernaast. Loopt al sinds vanmiddag.
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ie net iets te klein is voor je pols.
Ik kan het mis hebben hoor.
Is optisch bedrog
LK Tank voor 4,50 bij de Kringloop, mét garantie.
377 erin en lopen maar.
Poepbruin bandje van Ome Ali (ik had de gesp nodig voor iets knappers).
Als nieuw! Nu 4,50 waard.

Eindelijk ook nog eens een leuke vondst gedaan!
Rodania Eddy Merckx uit de jaren 70. Prachtige diepblauwe sunburst wijzerplaat. Leuk bandje met gesigneerde gesp maar het bandje is al te ver heen.
Bij aankoop:
En na wat schuren en polywatchen van het glaasje:
Ik zag dat @domega dezelfde heeft
@domega, heeft die van jou een gesigneerde kroon? Deze kroon is niet getekend, en erg versleten.
Gefeliciteerd Bert, altijd 'n leuk model gevonden. Kroon zou ik moeten nakijken.
Dit mooie bandje staat echt top maar heb ik er nooit op gehad terwijl ik er toch best wel wat van bezit - ooit een aantal n.a. van gekocht, en nooit op Rodania’s gemonteerd [quote=“bert_be, post:2277, topic:127650”]
Leuk bandje met gesigneerde gesp
[/quote]
N.a.v. de mooie N.A. van Bert nog even de mijne tevoorschijn gehaald - kroon is ook chrome (net als de kast), en lijkt dezelfde, van Bert is die misschien iets sterker afgesleten. Ik denk eigenlijk dat er geen gesigneerde kroon op heeft gezeten.
Ik heb ergens nog wel een aantal van die ‘mercedes ster’ Rodania(?) kronen, en ook eentje op een oudere stalen automaat - lijkt een zelfde logo als op de gespen van de race straps…
HOWDEE!
Wat zal die opknappen van een nieuw glaasje! ( En bandje)