Deel je “Kringloop” vondsten

Een penanker, dat is niet rendabel.

1 like

Leuke vonsten!
Volgens mij heb ik die nog in de Vitrine zien liggen bij het Goed Deventer haha

1 like

Ja, klopt. Daar lagen ze inderdaad. Zo heel af en toe ligt er nog iets :joy:

1 like

Woon zelf in Deventer haha. En dat is onze “vaste” kringloop haha

Ja ik woon er ook. Af en toe rondje kringloop.

1 like

Haha een HF plaatsgenoot.
Wie weet treffen we elkaar nog een keer bij het goed haha

1 like

Nou, nou, nou… de gouden tijden van een Omega voor 4,50 waarover ik in dit draadje las liggen echt ver achter ons.

Vanmiddag maar weer eens - tegen beter weten in inmiddels - een rondje Kringloop gedaan. Moet je dit zien. In deze hele kringroop lagen 2 horloges en die worden vervolgens als de kroonjuwelen van Buckingham Palace behandeld. Er staat geen prijs op, ze gaan naar de hoogste bieder…

10 likes

Ik reed gisteren over de Hardewijkerstraat en dacht “laat ik even bij het Goed binnengaan om een horloge te scoren”. Maar toen realiseerde ik me dat jij daar elke week de bakken al omspit en ik geen schijn van kans meer maak… :smile:

4 likes

Haha kom er idd wel wekelijks maar hoorde laatst dat ze het daar bijna dagelijks bijvullen.

Dus volgende keer gewoon even naar binnen wandelen :+1::grin:
Wie weet kom je nog wat leuks tegen

2 likes

Veldhoven?

Yep… Maar bespaar je de moeite Jeroen. Je kunt beter naar Deventer afreizen. Zoals je hier boven kunt lezen worden daar de bakken dagelijks bijgevuld :kissing_heart:

1 like

Vandaag in de pauze nog een leuke Seiko gevonden.
Stalen kast en originele stalen band op goede lengte :+1:
Wijzerplaat nog superstrak met een bijzondere kleur.

Vanavond maar eens kijken of die tot leven komt met een verse batterij en het bandje in de dreft zetten.

Als die goed loopt nieuw glas erin en weer een leuke vintage dresser voor de collectie😎

20 likes

Dat is een mooie vondst. :smiley: Mooi dat het bandje nog goed is! Het is bij die verborgen bandaanzet toch altijd net lastig om aftermarket een passend bandje te vinden dat niet meer kost dan het horloge zelf. :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat is een ouwetje denk ik, 1978. Leuk.

1 like

Dat scheelt inderdaad! :smile:

Ohkey! thnx. Zal al te kijken op de Seiko date vinder maar daar gaf die een foutmelding.
Hoe zit dat nu eigenlijk bij deze?

Serienr: 812860
Uurwerk: 7810
Kast 8009

Toch?! :face_with_raised_eyebrow:

Dat klopt wat je ingevuld hebt. Niet alle uurwerkjes staan er in vermeldt. Je zal als je hem open maakt wel zien dat het een goed 70s uurwerk betreft en geen later minder 80 of 90s uurwerkje. :+1:

1 like

Net de Kringloop in Bunnik bezocht. Niks, nada, noppes… Niet eens een koekoeksklok.

1 like

Letterlijk koekoeksklok? Een paar regulateurs en een paar pendules hebben ze volgens mij altijd wel. Als je ook die niet gezien hebt ben ik bang dat je het klokkenhoekje gemist hebt. :see_no_evil:

Het zou zomaar kunnen …