Deel je “Kringloop” vondsten

Hey, die middelste heb ik hier ook liggen. Houdt goed tijd. Is alleen iets te groot om de pols in my opinion

Het heet in iedergeval Café terras bij nacht;)

1 like

1 like

Daarom is @HanDavinci zijn vaste woon en verblijfplaats ook het Kröller-Müller Museum

Ik ook genoeg hoor. En voor mij werd niets apart gehouden.
Maar de laatste tijd verkopen ze alles onderhands aan handelaren.

Deze een paar jaar geleden voor €4,50 uit een bak gegraaid bij de kringloop in Amersfoort. :blush:
Bij diezelfde kringloop kocht ik een tijd later een als nieuwe set B&O Beolab 6000 voor €42,50 maar dat is weer een mooi verhaal voor een ander forum…

46 likes

@ echotango: Dat was “vroegha”
Die tijden komen nooit meer terug, helaas…

Dan kom je op de vraag: wat is het doel van een kringloop???

De meesten zijn in een stichting onder gebracht, geen winst maar salarissen mogen binnen de stichting uiteraard wel betaald worden.
Het personeel werkt gratis of ze krijgen er geld op toe.

Ben dus heel benieuwd wie er beter van wordt.

Whoow dat is nou precies wat ik ooit hoop tegen te komen!! Gaaf!! Het kan dus wel een echte “schat” !!

Wat is z”n Omega nou ongeveer waard in deze staat, qua verkoop hier op HF zeg maar?
Ben toch wel nieuwsgierig naar de verhouding zeg maar!

Haha soms kom je wat tegen bij een kringloop waarvan je denkt dit kan toch niet zo goedkoop zijn, kwam laatst een nieuwe karcher raamtrekker tegen voor 5,- bijvoorbeeld haha!!

De koper word er beter van lijkt mij!
In verhouding tot de nieuwprijzen.

En wellicht ook een hoop handelaren die er hun brood mee verdienen, of er een leuk zakcentje aan overhouden.

Nogmaals: dit is helaas verleden tijd, men is wakker geworden bij de kringlopen!

Heb je enig idee wat een kringloop per jaar omzet?
Je zal er van schrikken!!!

Heb geen idee maar dat is behoorlijk wat denk ik, salaris kosten weinig, inbreng gratis, pand en locatie vaak ook achteraf dus relatief goedkoop.

Zou bijna een kringloop gaan beginnen haha

1 like

Precies! Haha

Het is ook booming, er zijn de afgelopen tijd veel kringloopwinkels bijgekomen: https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10316323/flinke-toename-aantal-kringloopwinkels

Mooi artikel! Bedankt voor het delen!
Qua bezoekers van een kringloop klopt het wel, als je zo de parkeerplaats bekijkt haha…

Gewoon te vinden op internet:

2 likes

Ze boeren achteruit.

1 like

Personeelskosten lopen op :slight_smile:

1 like

Kijk eens wat de marge doet.