Deel je “Kringloop” vondsten

Het glaasje is plexi, even waterproof 1500, 2000, en 3000, dan wat Peek of scratch remover en hij ziet er weer als nieuw uit!

1 like

Ik geloof dat die ‘hele foute Rolex’ zo fout is dat ik hem niet eens weet te spotten


“Datejust” :joy:

Is dat niet exact de ‘Rolex’ die ze op het scherm hadden geprojecteerd op de televisie toen @AmsterdamVintageWatches te gast was in verband met die straatroofepidemie, en hij ze er toen fijntjes op gewezen heeft dat dat wel een beetje een vreemde Rolex was?

Hahaha die cijfertjes die van ellende wegzakken omdat zelfs het plaksel ondermaats is. :joy:

2 likes

4 likes

echt een mooie horloge! voor hoeveel heb je hem gekocht als ik vragen mag?

1 like

Mijn chrono heeft een Valjoux 7734 “onder de kap”
Zie bij jou geen datum venster, dus ben benieuwd wat jij hebt aangetroffen.

7733 waarschijnlijk… zelfde uurwerk maar dan zonder datum.

landeron 248

2 likes

En weer een NA. Ik was op het werk.
En mijn vrouw zag hem liggen en heeft hem voor me meegenomen :+1:
Mooi superschoon ETA 2763 werkje erin.
Datum snelverzet!
Stalen kast.
En loopt als een zonnetje :sun_with_face:

Ook mooi formaatje van 39mm incl kroon!
Alleen het merk?! Belinda doe me denken aan sigaretten haha

6 likes

Koste me een kleine 10 euro

1 like

:ok_hand:

1 like

Is “Impact” een submerk van Seiko of is het een plakmerk? Qua ontwerp heeft het best wel iets weg van een prospex en het heeft een epson quartz uurwerk…

En wat is dit voor een horloge?

Puma quartz

Geinig ding haha , deed mij even denken een een Rolex Air King 14000

:grin: Zou leuk zijn om die een keer in een zakje aan te treffen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik haal altijd de stalen banden eraf en doe die in een bakje met een bruistablet voor een kunstgebit.
Dat werkt echt geweldig.

3 likes

Ik stop ze in een beker Dasty. Ik heb geen idee of dat beter of slechter werkt dan zo’n bruistablet, maar ik ben gezegend die bruistabletten nog niet in huis te hoeven hebben. :slight_smile:

5 likes

@Herman-Jr & @W.E bedankt voor de tips :+1::+1:

Dasty heb ik nog wel in huis zal dat een proberen.
Anders maar even bruistabletten aanschaffen haha :joy:

1 like