Zojuist een Hamilton Quartz gevonden.
Lijkt oud… ff foto. Vanavond meer
Leuk ding!
Zeker dacht ik ook Hamilton kast redelijk en maar 5,-
Altijd goed voor die prijs. Zo op het eerste gezicht denk ik jaren '90, maar ik kan me vergissen.
Ik lees : AKZO op de dial?
Bedrijfs cadeau??
Zo net thuis aangekomen en de tools op de keuken tafen en opengemaakt!!
Net sinterklaar! Haha
Een echte Hamilton
Met een Swiss quartz ETA 955.112
Zat een lege Seiko Batterij in die gelukkig niet gelekt heeft.
Uurwerkje ziet er nog superschoon uit, maar even een nieuwe batterij scoren en kijken wat hij doet!
Iemand btw enig idee wat voor voor type dit eigenlijk is, en welke wijzerplaat er eigenlijk op zou moeten zitten.
Picture time!
Weliswaar geen horloge, maar toch leuk. Één euro vijftig
Leuke vondst hoor! Als hij het nog doet toch wel zo’n 80/100 euro waard, lekkere vertigdubbelaar
Gaaf!! Dat zijn nog eens leuke vonsten!!
“Inkoop van curiosa, verkoop van antiek”
Yep. het doet het nog prima.
Ook deze ooit bij de kringloop gescoord. Inmiddels weer verpatst.
De Rus in houten kistje voor 5 euro. De heuer voor één hele euro :-).
Leuke kringloop daar bij jou hoor, ik vind hier nooit iets
Echt leuke horloges kom ik weinig tegen.
Mijn beste aankoop tot nu toe betreft een blikken speelgoed oceaanstomer van merk Bing. Maar dat is alweer een jaar of 10 geleden. Heb geen eigen foto’s meer maar het betrof dit model:
Ja inderdaad, op de caseback staat voor 10 jaar ongeluksvrij en een naam denk ik.
Waarom zou er niet de juiste wijzerplaat op zitten nu?
Wat Harry zegt. Het merk is er volgens mij met zeefdruk opgezet. Ik zeg bewust zeefdruk, tampondruk had er nu nog wel opgestaan.
Aangezien er een Akzo logo instaat en swiss made mist dacht ik aan een redial relatie geschenk.
Ben erg benieuwd wat voor type dit is nl.
Vind het erg mooi horloge, maar het Akzo mag er van mij af haha.
Je moet er echt geluk mee hebben. Kom voor mijn werk overal en nergens en vind het leuk om her en der een kringloop te bezoeken.
Heeeeel veel standaard niks bijzonders horloges en soms wat leuks, heb er het afgelopen half jaar een stuk of 10 leuke horloges gevonden. Geen caliber omega o.i.d. maar laatst wel een leuke Seiko SQ day date en nu eigenlijk het topstuk (tot nu toe) een swiss Hamilton.