Wat is ze blij met haar horloge met nieuw bandje.
Nog wel wat teveel materiaal, dus na wat aanpassingen perfect!
Wat is ze blij met haar horloge met nieuw bandje.
Nog wel wat teveel materiaal, dus na wat aanpassingen perfect!
Ik zou die bovenste metalen keeper er ook afknippen met een tang.
Dat bandje op de achtergrond bij de 2e foto gaat niet passen denk ik
Ah, gaaf!!
Ze vond de kleur ook niet mooi…
Vanmiddag zag ik deze aparte Tissot liggen bij de kringloopwinkel, die kon ik niet laten liggen voor die paar knaken Moet nog wel even een nieuw batterijtje in.
Leuk, nu de vraag is het een echte?
Oeh wat een leuke vondst, mooie kastvorm, fijn uurwerk…topper. Deze was zeker geen 2 euro…
Deze hoorde bij zo’n boekabonement uit de jaren 90. Was een welkomsgeschenk als je lid werd. Readers digest geloof ik.
Is een echte tissot.
Ah oke wat geinig, bedankt voor de info
Paasweekend in Valencia, en daar de Rastro de Valencia vandaag bezocht. Dit is de winst.
Kosten paar tientjes.
een hele leuke Seiko vind ik
Niet echt kringloop, maar van een standje op de markt met vage restpartijen. Onder het stof, maar een nieuw batterijtje was voldoende.
Zie ook
Mooi man.
Dit is mijn Prisma.
Wel van de kringloop.
Kostte een knaak.
Nieuw batterijtje en een nieuw ruitje,en het ding loopt al iets van anderhalf jaar spatzuiver.
Ik draag haar ook nog vrij regelmatig, sterker nog, ik doe haar nu meteen om.
Heren., Mijn kringloopkoningin.
Heerlijk allemaal. Dit motiveert mij echt om komende koningsdag eventjes langs de kleedjes te lopen en te spieken of er nog iets leuks bij ligt. Alles wat je voor een paar centen op de kop tikt is altijd leuk. Ik wacht nog steeds op mijn “ultieme” kringloop vondst.
Geen 2€ nee, plaats er maar een 5 achter, maar dan valt het nog mee ;). Zeker vr het hele lotje…
Vandaag meegenomen, weet iemand toevallig uit welk jaar deze komt?
Weet nog niet of hij nog werkt, moet een nieuw batterijtje scoren
Zal rond 1985/1990 zijn.
Weinig vrijmarkt voltreffers zo te zien… Maar de jacht is ook leuk natuurlijk
Deze sympathiek ogende vierkante vond ik gewoon in een kringloopje, en vanwege aardige gelijkenis met Xemex horloges op de achtergrond) geadopteerd
Die zijn er zeker weten wel maar dat deelt natuurlijk niemand op HF.
Er is eerder een HF lid geweest die een goede vondst had en het daarna voor een marktconforme prijs wilde verkopen en die door de stront getrokken werd. Ik snap het wel dat de mooiste dingen niet meer gedeeld worden dat is de schuld van de HF moraalridders.
Heel erg jammer.