Deel je “Kringloop” vondsten

Yep Suzaco is Ruhla

4 likes

Leuk om te weten en bedankt voor de info! Ga me er morgen verder in verdiepen. Suzaco is een handopwinder, tikt lekker luid. De Prisma net even uit elkaar gehaald, daar zit een AS 2066 uurwerk in. Glas slaat wel behoorlijk geel uit… Kijken of daar iets aan te doen is.

1 like

Dank voor het doorgeven @Harpoen. Wat een geweldige lijst, ik heb 'm even teruggezocht, ik had die post van @scudo gemist. Ik heb 'm nu maar even off line opgeslagen. Bedankt Peter!

2 likes

Na aanleiding van mijn certina ds2 vondst op de markt (post 1170) heeft mijn vader een quartz certina gevonden bij een kringloopwinkel voor een euro!
Erg leuk aangezien mijn vader niets met horloges heeft maar klaarblijkelijk is het merk toch blijven hangen!

27 likes

Leuke vondst. Zeker geen lelijk horloge in zijn genre. Het kastje kan wel een poetsbeurtje gebruiken.
Gaat je vader 'm ook dragen? Een net bruin leren bandje zal hem (het horloge, niet je vader) goed doen.

3 likes

Mijn vader heeft hem voor mij gekocht! Een leren bandje en een poetsbeurt kan die wel gebruiken inderdaad.

1 like

Door @Lexaf raak ik nu een beetje in de war.
Bedoel je nu je vader of het horloge? :joy:

Hele leuke vondst.

2 likes

Misschien wel allebei?
:innocent: :rofl:

Hahaha hier geef ik wijselijk geen antwoord op :joy:

1 like

Vandaag deze wekker van Swiza gekocht met reclame voor de winkel op de plaat. Werkt nog perfect.

24 likes

Lekker groot om te servicen!

Leuk spelletje voor ouderen dus.

Hetzelfde als die goedkope plastic kinderspelletjes, die in een grabbelton bij een pannenkoekenrestaurant kunt krijgen, waarbij je met wat behendigheid metalen balletjes in gaatjes in een fotokaartje moeten proberen te rollen. :grin:

Sprak van de week een mede liefhebber die een prachtige 60’s le coultre op een rommelmarkt in Frankrijk had gescoord. Daar schijnt het toch nog vaker voor te komen dan hier…

De eikel.

3 likes

Ik heb ooit een JLC op een Franse rommelmarkt gekocht, een dameshorloge dat wel, 15 euro.

Er staat me wel bij dat iemand hier ooit in Frankrijk een Rolex bubbleback had gevonden voor weinig…

1 like

Lag tussen een Lot van nep horloge 's. De enige die ik interessant vond.

51 likes

Wat een kringloopvondst! Leuk horloge! Mag ik vragen wat ze er voor vroegen aan de kassa?

1 like

mocht hem hebben voor het mega bedrag van €50,-. ; )

11 likes

:dizzy_face: dat is een mega deal :+1:

1 like

Met recht een (O)mega vondst Hans!
Veel plezier ermee :ok_hand:

2 likes

Ik vergeet altijd wat te posten

Zou het?

25 likes