Deel je “Kringloop” vondsten

Door @Lexaf raak ik nu een beetje in de war.
Bedoel je nu je vader of het horloge? :joy:

Hele leuke vondst.

2 likes

Misschien wel allebei?
:innocent: :rofl:

Hahaha hier geef ik wijselijk geen antwoord op :joy:

1 like

Vandaag deze wekker van Swiza gekocht met reclame voor de winkel op de plaat. Werkt nog perfect.

24 likes

Lekker groot om te servicen!

Leuk spelletje voor ouderen dus.

Hetzelfde als die goedkope plastic kinderspelletjes, die in een grabbelton bij een pannenkoekenrestaurant kunt krijgen, waarbij je met wat behendigheid metalen balletjes in gaatjes in een fotokaartje moeten proberen te rollen. :grin:

Sprak van de week een mede liefhebber die een prachtige 60’s le coultre op een rommelmarkt in Frankrijk had gescoord. Daar schijnt het toch nog vaker voor te komen dan hier…

De eikel.

3 likes

Ik heb ooit een JLC op een Franse rommelmarkt gekocht, een dameshorloge dat wel, 15 euro.

Er staat me wel bij dat iemand hier ooit in Frankrijk een Rolex bubbleback had gevonden voor weinig…

1 like

Lag tussen een Lot van nep horloge 's. De enige die ik interessant vond.

51 likes

Wat een kringloopvondst! Leuk horloge! Mag ik vragen wat ze er voor vroegen aan de kassa?

1 like

mocht hem hebben voor het mega bedrag van €50,-. ; )

11 likes

:dizzy_face: dat is een mega deal :+1:

1 like

Met recht een (O)mega vondst Hans!
Veel plezier ermee :ok_hand:

2 likes

Ik vergeet altijd wat te posten

Zou het?

25 likes

Zo’n ouwe kwikcel kan een goed teken zijn, die union carbide dingen lekken niet zo snel. Beetje ingewikkeld instellen met dat knopje in de kroon.

1 like

Dat is gewoon een originele. Wel een drama als ze stuk zijn, maar met een beetje geluk is het alleen batterij en gaan…

3 likes

@MartijnV @HorloG Dank jullie wel! Ik zal het morgen even testen /schoonmaken :slight_smile:

2 likes

Kroon uit trekken voor alleen de uur wijzer verstellen, centrum ff indrukken, loslaten en gelijk weer indrukken laat de minutenwijzer snel draaien.

2 likes

Die is wel erg gaaf inderdaad… leuke score.

1 like
1 like