Volgens mij zit er best wel wat verzamelwaarde aan (sommige) Swatchmodellen - ik ben het dan ook niet eens met Anon. Even los van het feit dat Swatch eigenhandig de hele (Zwitserse) horloge-industrie uit het slop heeft weten te redden hebben heel veel mensen gewoon ook warme herinneringen aan het merk.
Ik ben daar een van want mijn eerste zelf gekochte horloge (ik was 14) was een volledig zwarte swatch, een beetje zoals die op jouw foto, alleen had de mijne niet die gouden letters (alles was pikzwart, incl de wijzers en ik vond hem ongelofelijk cool. Omdat de ogen er niet per se beter op worden zou het zomaar kunnen dat de afleesbaarheid vandaag wel een dingetje zou kunnen zijn!).
Jullie plezier op rommelmarkten en kringloopcentra werkt overigens aanstekelijk, ik ga morgen ook eens kijken!
Veel plezier met je vondst en fijn weekend alvast!!
Voor diegene die wil kijken het goed in Rotterdam heeft een aparte vitrine kast staan met horloges.
En rataplan in delft heeft ook regelmatig klokjes liggen.
Serieus? Ik ben er een paar keer geweest, maar meestal ligt daar helemaal niks.
Die kringloop in Delft aan de Rotterdamse weg heeft wel af en toe wat Quartz-horloges liggen. Maar meestal ook niet veel soeps, maar wel een relatief hoge prijs. (€7,50 voor zwaar afgetrapte Quartz die je nog niet in je schuur zou durven leggen omdat dat te dicht bij je in de buurt is)…