Deel je “Kringloop” vondsten

Mooie vondst! Onverwoestbaar spul :slight_smile:

1 like

Wow dat is nog eens leuk.

1 like

Top!

1 like

is dit nog wat… of is het zoals vaak te mooi om waar te zijn?

12 likes

Ik denk het.
Vergelijk deze eens met die op C24 staan: kroon en crownguards kloppen helemaal niet en ook al een andere achterdeksel.

2 likes

En de indices, wijzers en specifiek de secondewijzer, kloppen niet. Het geheel lijkt ‘te heet gewassen’.

Nog niet eerder van deze Hamilton een fake gezien overigens. Voor alles een eerste keer.

De tandjes vd bezel zijn vlijmscherp, nog niet eerder zo gezien.
Op basis van deze twee foto’s heb ik geen goed gevoel :face_with_raised_eyebrow:

Dat is volgens mij gewoon een fake Sub case. Zeker met die Rolex achtige caseback.

Deze moest ik toch meenemen, voor…
1 hele euro, het is eigenlijk helemaal niets, maar het kost ook niets haha

10 likes

En loopt zeer waarschijnlijk veel nauwkeuriger dan een heel bekend merk dat 9000 X duurder is :grin::+1:

4 likes

Nou… leuk horloge hoor. Aardig klassiek modelletje, mooie cijfers en als ik zo naar de kleur van de kast kijk… wie weet ook nog titanium? Prima vondst, zo wil ik ze elke dag wel kopen voor 1 euro.

Dat dus! :joy: :boom:

3 likes

Erg leuke wijzerplaat. Die had ik ook meegenomen als ik die zou zien liggen voor 1,- :+1:


Laatst deze opgepikt in de kringloop. Een dameshorloge wat veel zwaarder aanvoelde dan rest. Intuitief voor deze gekozen. Een zwarte kast met een mooi wijzerplaatje. Het merk kon ik niet lezen omdat er een sticker op de achterzijde zat.
Thuisgekomen de kast open gemaakt en alles bekeken.
Daar trof ik ook een (voor mij dan) onbekende markering op de kast aan. 925. Na zoeken op internet ben ik erachter gekomen dat het een sterling 0.925 zilveren horloge is.

Zo bleek een lelijk eendje een mooie zwaan te zijn. Zal eens kijken wat ik er mee ga doen. Mogelijk te koop zetten want dameshorloges is niet zo mijn ding.

15 likes

17 likes

mooi horloge!

1 like

Succes :rofl:

2 likes

Vandaag in een kringloop gekocht voor €5,-. Werd gezegd dat hij te hard was opgewonden, maar thuis heb ik de balans even op gang geholpen en nu loopt hij weer. Er zit een vrij simpel uurwerkje in. Helaas heeft hij vaste lugs, dus daar moet je met een ander bandje rekening mee houden. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen verder, maar voor de prijs kon ik hem niet laten liggen.

15 likes

Leuk met die rode datum.

Leuke vondst die Zürich. Obscuur penanker merk. Kom je niet zo gauw tegen. Ik dacht altijd dat ik de enige was op HF die er een had… Hieronder de mijne. Ook met zo’n ratelende kookwekker er in. Met nog de bijzonderheid dat ie een aluminium kastje heeft.

18 likes

Ik moet nodig een keer naar een kringloopachtig iets, pure nieuwsgierigheid :grinning_face_with_smiling_eyes: