Pffff als het in de etalage ligt of een beurs dan is het wel goed.
Beetje vreemd is dat. Is toch wat de liefhebber er voor over heeft om het aan zijn verzameling toe te voegen.
Ja een Breitling top time idd. Zoiets kan ik mij ook herinneren.
Deze vondst is gedaan door iemand binnen het HF.
Wat is het?
Leuk horloge. Geen 6,5k waard volgens mij maar zeker een mooie vondst
6,5k zeker niet. 6,5€ wordt al interessant
Hoezo niet?
Noem de stalen vintage dameshorloges die 6,5k opleveren!
Hoezo wel? Een 26 mm dames model vind ik geen top vondst. Het is leuk ik zou hem ook zeker kopen voor die prijs (€6,50). Alleen ik vind het geen top vondst.

Gekocht van de eerste eigenaar die hem na een paar jaar dragen zwart had gekalkt omdat ie eens een zwarte heuer tegen was gekomen, vond ie mooi dus dacht dat wil ik ook.
Hij vertelde mij dat ik hem overnam vanuit het laatje waar het ergens midden jaren70 in beland was, leuke vondst! Heb van de opbrengst destijds nieuwe cymbals gekocht.
Doe mij elke maand zo’n vondst
Begrijpend lezen is niet echt jouw ding?
Ja mij ook Wat ik zeg ik had hem uiteraard ook gekocht. Maar je kan mij niet vertellen dat je dit een vondst vind die het waard is om op een nieuwssite te vermelden? Het is geen Picasso ofzo.
Vandaag na lange tijd niks eindelijk weer iets in de kringloop gevonden wat de moeite waard is:
Het vertrouwde Seiko 5-je!
Wel wat battle scars maar hé volgens de Seiko dater van 1997, mag het??
Ergste krassen op de kast met 2000 waterproof en diamant pasta gepolijst,
glas is Seiko Hardlex, daar valt geen poets-eer aan te behalen weet ik uit ervaring.
Nooit geweten dat ook Seiko á la Omega een 5 in het glas heeft! ( laatste foto’s op 6 uur )
Kijk weer wat leuks uit de kringloop.
Vind dat een liefhebber geen winst mag maken echt onzin, wat verwachten mensen dan als je voor 500 een horloge koopt die later 6000 waard blijkt, dat je hem dan verkoopt voor 450?