Haha dat is een feit MP staat er echt vol mee.
Vind hem wel leuk, bandje is kapot gooi der een nieuw bandje omheen beetje schoonmaken en dan geef ik hem weg.
Kan in er weer iemand blij mee maken voor een eurie
Haha dat is een feit MP staat er echt vol mee.
Vind hem wel leuk, bandje is kapot gooi der een nieuw bandje omheen beetje schoonmaken en dan geef ik hem weg.
Kan in er weer iemand blij mee maken voor een eurie
Maar het is gewoon tegen de regels
Nou nee:
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;
…
4. Aanprijzing of afbeeldingen van replica’s, inclusief vermeldingen van sites of andere vindplaatsen ervan.
Aanprijzen is niet aan de orde. Het is een afbeelding, exclusief vermelding van sites of andere vindplaatsen ervan.
Van het handjevol forumleden dat zo spastisch de letter van de wet wil naleven en niet de geest ervan, en die wil ook anderen opleggen, kan je toch op z’n minst verwachten dat de wet dan niet zo ambigu en multi-interpretabel is geformuleerd.
Het gaat over kringloopvondsten for Christ’s sake,hij is er gewoon lekker enthousiast over
En is ook nog eens TS dusss…
idd het is een kringloopvondst dat kan van alles zijn, zitten
grappige vondsten bij.
Dus wat dit onderwerp betreft hoeven we dunkt mij niet zo streng
in de leer te zijn
Voor deze keer een uitzondering.
Wil niet zeggen dat dit voortaan altijd zo is (voordat iemand zijn in de loop van de jaren gevonden Brietlings gaat showen ).
Feit is dat namaak, replica’s etc etc niet gewenst zijn op dit forum.
Er zijn genoeg andere fora die in deze behoefte voorzien. Fora die overigens om de zoveel tijd op zwart worden gezet, hetgeen wij hier willen voorkomen door afbeeldingen (ja ook afbeeldingen) van dergelijke rommel te weren.
Dank voor het begrip
Hey Jur.
Snap het helemaal
Had het meer gezien als een leuke kringloopvonst en niet als namaak zeg maar.
Net zoals een Rolex die ik ook ergens gevonden heb samen met wat andere “echte” horloges.
En totaal geen kwade / slechte bedoelingen.
Zal vanaf nu geen replica’s o.i.d. meer posten op het forum.
Grt Richard
Grappig plaatje hoor maar ik vat hem niet hahah
Moet ik die zin anders formulieren of toelichten?
Geweldig!! Echt zeer vermakend!
Weer ontopic
Toevallig iemand nog wat leuks gescoord de laatste tijd?
Ja laatst een Rolex gevonden. Lag naast een paar echte horloges
Bijzonder dat dit dan allemaal wel weer kan op een horlogeforum
Let’s not go there, ik kreeg van iedereen al de wind van voren. Maar ik had dan ook erg veel gedronken en ze was in principe best wel leuk, alleen die ring door beide neusgaten deed me twijfelen.
Ah en op de kringloop heb ik laatst een schattig zeefdrukje van Keith Haring gescoord.
Dat filmpje dat ze zichzelf aan het opmaken was als een clowntje was ook een red flag voor mij. @anon50762135EV agree’s denk ik
Da’s best scherp.
Ah Walter, zullen we dit even weghouden van het publieke forum?
Ik had er zelf geen problemen mee.