Nogmaals bedankt Niels
Mooi!!!
Knap hoe jullie dit allemaal klaarspelen… struin met mijn ouders af en toe een paar kringloopwinkeltjes achter elkaar af in een grote stad, maar zie enkel Chinese meuk in de 1 euro bak
Voor mij de eerste kringloop vondst sinds ik er kom sinds de jaren 90, dus dat valt mee. Ebay is veel erger, berg afwaarts sinds ik een PayPal account opende…
Ik heb hier thuis ook nog een Ancre liggen met hetzelfde uurwerk. Leuke aanwinst!
Nou het valt inderdaad best wel tegen hoor wat je tegenkomt.
Ik ben zelf Telecom Field engineer.
En kom door heel het land.
En kijk “als ik de tijd heb” of er toevallig een kringloop in de buurt is om even te snuffelen / benen te strekken.
En af en toe stranden we met het gezin er ook nog wel eens.
Heb nu van de zeg maar 50 verschillende kringloop winkels die ik van binnen gezien heb nu een stuk of 8 leuke horloges gevonden.
Is ook heel erg afhankelijk van het soort kringloop denk ik. En er zijn ook heeel erg veel vaste opkopers die alle sieraden / horloges opkopen.
Je komt vast en zeker vanzelf wel een keer wat leuks/speciaals tegen!
Hoe is het met je Akzo limited? Draag je die nog vaak? Loopt ie goed?
De Hamilton loopt echt perfect!
En heeft al redelijk wat polsuren gekregen!
Zit ondertussen een mooi bruin Hirsch bandje op en een goudkleurige vouwsluiting is reeds in bestelling
Alleen de opmerkingen van andere mensen haha.
Hey Nieuw horloge!!
ohh cool een Akzo horloge dat is leuk…
Hmzz. Tis een Hamilton!!! Met een ETA quartz!
Geen leuk Akzo prul klokje!!
Sommige mensen hahah!!
Maar ik vind het gaaf, en ben er blij mee!!
Deze twee waren de laatsten, eentje ervan is inmiddels weer up and running, met dank aan een forumlid!
DEZE OMEGA vond ik in een pandjeshuis begin dit jaar. Ik heb het horloge zoals beloofd in bovenstaande link ruim een half jaar in reservering gehad zonder reacties.
Ik wil er nu vanaf, ik ga dit horloge niet ‘relaxed’ dragen. Geinteresseerden die deze classic Omega met recente full service wel relaxed kunnen en willen gaan dragen mogen me benaderen via PB (gaat weg tegen normaal marktconform bedrag)
Gaaf, toch leuk wat je tegen kan komen!
En helemaal leuk als deze weer opgeknapt kunnen worden!
Ben afgelopen weken nog diverse kringloop winkels doorgewandeld maar eigenlijk niks bijzonders gevonden.
Op 2 Happy Swatch horloges na dan.
Horloges zijn hier in de buurt geen te vinden, maar vandaag heb ik een mooi boekje over klokken en zakhorloges gevonden.
Kosten 75 cent.
Dat is gaaf!
Heb nog nooit naar horloge boeken enzo gezocht bij de kringloop eigenlijk haha!!
Zo het is weer even geleden maar vandaag weer wat gevonden bij een kringloop in Almelo.
Dit keer een Cartier Santos 100 1904-2004
Het is een Automaat met handwinding en hacking.
Met een prijsje van… hou je vast €1,-
Za vast en zeker fake zijn maar je weet maar nooit haha. En voor die prijs moest ik hem gewoon meenemen haha!
Al even wat gegoogled en het is al vreemd dat er verder geen serie nummer oid op de caseback staat.
Straks maar even openmaken om te kijken naar het uurwerkje.
Time 4 pics
Ziet het er uit als een horloge van duizenden euro’s?
Qua afwerking absoluut niet haha.
Dan weet je dus zeker dat het een fake is
Zo het horloge even geopend… waardeloze flutschroefjes haha van nog verschillende lengtes ook haha!
Nu weer dicht zien te krijgen haha!
Maar Richard, als je nu vooraf al nagenoeg zeker weet dat het een nep Cartier is, waarom ga je het dan niet eerst open maken?
Plaats je vondst gewoon niet hier, want tja:
https://www.horlogeforum.nl/t/fake-van-de-week/136064/16?u=harpoen
(met dank aan @Vahalis )
Ik kan er de humor helaas niet van inzien
Dacht plaats hem hier want vind het wel een leuke kringloop vonst eigenlijk onlangs dat t een replica is
Heb jij even geluk, moet je eens op marktplaats kijken!
Die zooi kom je zowat overal wel tegen.