Gewoon allebei doen. Luminor en Radiomir. Heerlijke bazen horloges die ondanks grootte goed te dragen zijn
Mooie exemplaren, met name de rechtse!
Inmiddels heb ik de koop doorgehakt en mag mijn mooie Panerai Luminor Power Reserve een nieuw baasjes zoeken.
Foto?
Deze denk ik…
Waarom heb je 3x praktisch hetzelfde horloge?
Dat ik dat nog ns zeg met mijn 3 polerouters…
alle horloge’s zijn een horloge, je kan bij allemaal de tijd aflezen, deze zijn allemaal Panera’s maar wel bijna allemaal zeer verschillend
Moeilijk hoor. Ik prefereer metalen banden, maar de pan lijkt me makkelijker te matchen met diverse stijlen doordat t n heerlijke banden swapper is. Dus met metalen band zou ik de Panerai zeggen.
Alles is beter op staal.
Alhoewel …
Ik zie dat echt niet.
Ik heb de pam 277, dus stem voor Panerai. Overigens is het juist prettig om er een stalen band bij te hebben: geeft je maximale mogelijkheden om te swappen met banden!
Google maar eens hoe Panarai de boel besodemieterde met hun “vintage” modellen op veilingen.
Ook bleken limited editions toch niet zo limited en voelden de vaste klanten zich toch ietwat in maling genomen. Er was een tijd in de zero’s dat Panarai’s boven list gingen.
Mooi merk verder!
Haha. De panerai 318 rel is ook nice.
https://watchesbysjx.com/2011/11/explaining-the-saga-of-the-controversial-panerai-pam318.html
Tja welk merk niet…
Ik draag mijn logo nog nauwelijks, toch is het wel een gaaf horloge, ben bang dat als ik hem weg doe er nooit meer 1 terug zou kunnen komen.
Definitief de PAM. Veel rustiger ontwerp. Straalt klasse uit.
De Omega? Not so much. Golfjes zijn druk, bollekes, skeletwijzers, pijltjes, driehoekjes, rechthoekjes, en dan met gouden glittertjes… Het is net alsof my first pony is klaargekomen over zo’n blokken-zoek-het-juiste-gaatje-tafel van een driejarige.
De PAM daarentegen, is retestrak, gefocust en discreet. Prachtig.
Ik wist het wel. Sorry voor de ongezouten mening over de Omega, maar dude… Je ziet het toch? En dan ook nog een two tone band. Pfff. Ik kom er niet overheen.
Wat. De. Fuck. Een soort van scheef Comic Sans Serif font voor de cijfers, een knijtergroot datumvenster op half vijf en een satéprikker als secondenwijzer?
Pardon, maar nogmaals, die PAM uit het filmpje is rustig, gebalanceerd en discreet. Al had ik liever een wire-lug radiomir met uienkroon en zonder logo op 6. Maar toch. Dit vind ik op de site:
Of zoiets dus:
Prachtig spul.