Pas m. Hij valt als een 42/43mm door de korte lugs
Tussen deze 2 zeker de blancpain
Haha come on, die BP hebben we vorige week nog in een etalage in Düsseldorf zien liggen. In het echt vond ik hem minstens net zo erg als op plaatjes: rare wijzers zonder verfijning, kale plaat want veel te kleine indices die er ook nog eens girlie uitzien door de glimmende randjes. Datum op een rare plek. Afwerking niet beter dan Rolex maar wel 2x zo duur. Een afschrijver van jewelste ook nog.
Inderdaad. Ik snap het enthousiasme voor Blancpain nooit zo. Ik vind ze vaak de uitstraling hebben van een niet zo heel geslaagd microbrand door de vreemde verhoudingen. En die datum tussen de vier en de vijf
Auw
Misschien handig om een polletje aan te maken? Ik heb ook niet veel met Rolex maar dan nog zou ik de Rolex veel eerder kiezen dan de Blancpain!
Ik zie weldegelijk grote overeenkomsten met zijn oude broer. Alleen de ronde hourmarkers dan weer niet. Ik vind het persoonlijk wel classy en niet zo in your face.
Rolex Milgauss z-blue 40mm
Blancpain 43mm
- Rolex Milgauss z-blue
- Blancpain
0 stemmers
Thanks!
Zelf gekozen voor de Milgauss z-blue
De Blancpain valt best groot de Milgauss is eleganter en spannender
Verkoop de milgauss aan mij en schaf de blancpain aan.
Het lullige broertje van de Seamaster en de Aquaterra…
Vanachter glas op een meter zie je het niet. Maar afwerking is wel degelijk fraaier dan Rolex.
Interessante vraag want het zijn twee totaal verschillende horloges.
Ik bezit van Blancpain een Fifty Fathoms Barakuda en No Rad en heb deze gekocht vanwege de uitstraling maar ook vanwege het formaat (40 mm). En natuurlijk is het weer eens wat anders dan de zoveelste RLX.
Beide merken zijn natuurlijk top maar de Milgauss zal met haar bijzondere plaat misschien eerder tegen gaan staan; althans in mijn geval dan.
Wat te doen met de Milgauss en wat je dan te besteden hebt zou ik er goed over nadenken en ook bij Blancpain naar verschillende modellen kijken want ze hebben veel meer maar die zijn ook vaak erg fors met 45 mm. Misschien heeft Tourbillion in Amsterdam het e.e.a. liggen. Mijn persoonlijke favoriet is de Nageurs de combat ref: 5015E 1130 B52A maar voor mij met 45 mm te groot.
Zoals boven geschreven zijn er veel andere opties zoals bijvoorbeeld de nieuwe Omega Seamaster 300
Succes i.i.g. met je beslissing
Wow dat zijn erg fraaie exemplaren zeg! Er zijn inderdaad veel modellen, en verschillende maten. Denk dat met mijn 18.3 cm pols 43mm wel de max is. Alhoewel de milgauss met zijn 40mm zeker groter draagt dan dat!
Het heeft mij altijd een beetje verbaasd dat ze een horloge als de Milgauss in 40 mm maken. Had voor mij best een maatje kleiner gemogen net als de Explorer 1.
Bij Blancpain is 43 mm idd een more tussenmaat zeker met jouw polsen… maar kijk vooral ook naar het hele programma want straks zie je weer wat anders en krijg je spijt
Met 38mm een schitterende maat
https://www.blancpain.com/en/fifty-fathoms/bathyscaphe-limited-edition-hodinkee
…en idd erg lastig nog te vinden
Ok, al je punten begrijp ik, maar een milgauss ziet eruit als een speeltje uit een happy meal.
Dat is ook maar een mening. al snap ik je zeker wel, zo’n Milgauss is een behoorlijke glimmert
Tourbillion Amsterdam heeft zowel Blanpain, Omega als Glashütte Original
De keuze is dus reuze