Kijk eens naar deze foto van @Kasper.
De Tudor is stylistisch strakker in lijnen in mijn opinie! GS is mooi, maar eerder klassiek. Tudor modern en strak. Mijn voorkeur gaat naar de Tudor!
Kijk eens naar deze foto van @Kasper.
Ik schrok mij eerlijk gezegd dood van dat āsilhouetteā van die Tudorā¦
Maar het blijft leuk lekker te neuzelen eroverā¦ ļø Ik schiet er toch geen reet mee opā¦
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik zou de Tudor houden. Geweldige toolwatch⦠Voor erbij.
Want met 1 klok vind ik dat die gs met zān chique sportieve uitstraling net wat multidraagbaarder.
seiko houden , zonder twijfel
na het zien van deze foto, helemaal de tudor weg. Die Seiko is toch veel mooier gemaakt / afgewerkt . kijk alleen al naar kastvorm.
De GS oogt erg druk, de Tudor straalt rust uit en vind ik daarom mooier.
En? Wat heeft de nachtrust opgeleverd?
Tudor!
De GS is in technisch opzicht superieur aan de Tudor. De GS behoort tot de topklasse terwijl de Tudor, met alle respect, in de āconfectieklasseā valt. De GS is daarnaast behoorlijk exclusief terwijl je de Tudor heel erg vaak tegenkomt op dit forum.
Ik zou de Seiko houden. Die Tudor koop je heel eenvoudig terug als je er achteraf spijt van hebt. Met de GS ligt dat toch iets anders.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik zou de GS houden, maar wil je een horloge dat je evt. weer snel kunt flippen dat moet je de Tudor houden want die ben je denk ik eerder kwijt.
Hi Lucien! Daās een tijd geleden!
Ik vind die Seiko echt veel te schreeuwerig. Er is weinig aan wat ik mooi vind tbh. Pelagos vind ik veel mooier. Is ook niet perfect, maar wel veel beter dan die GS (en is natuurlijk helemaal geen hommage @ChowMonkey)
Voor mij een no-brainer; de Tudor houden. Vind de Seiko te druk, de power-reserve niet mooi en de karteling van de bezel veel te grof. Maar als er iets persoonlijks is dan is het wel smaak dus of je nu eigenlijk iets opschiet met al deze meningenā¦
Hallo Eddy,
Het is inderdaad een tijd geledenā¦hele drukke periode achter de rug waarin de interesse in forums en horloges behoorlijk was weggezakt.
Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kanā¦dus probeer ik de draad weer op te pakken.
Ik ga mijn collectie omgooien en zal een en ander te koop zetten zodra ik dat weer mag alhier.
Maar wel een Rolex merk specifiek gemaakt voor de wat goedkopere markt. Doet verder natuurlijk niets af aan de kwaliteit en er zijn ook wat afwijkende ontwerpen maar het blijft wel veel van hetzelfde.
Daarom zou ik Tudor overslaan
Ik snap je dilemma, ik zou daar ook last van hebben. Bij mij zou de Tudor gaan, en dan wel vanwege de maat. Groter is wat mij betreft in dit geval toch iets beter. Succes met je dilemma!
Hoi Lucien, leuk dat je er weer bij bent. Ikzelf heb de boel ook even een tijdje op stil gezet, maar jaā¦het bloed kruipt inderdaad waar het niet gaan kan.
Tudor houden, GS eruit
Ik vind de Tudor veel mooier.
Ik vind dat juist voor deze specifieke Tudor niet het geval. Voor het eerst een titanium horloge uit de koker van Rolex en Co (uiteraard allesbehalve revolutionair - maar toch). Een eigen smoel met uiteraard een buiging naar het verleden met de Snowflake wijzers en indices.
Welkom terug man, benieuwd naar je handel